24092018

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better

Golin susține conferința Globală IAA Creativity4Better

IAA Golin

Golin este agenția de PR care va gestiona comunicarea conferinței Globale IAA “Creativity4Better”, eveniment aflat la a doua ediție în România. De la împletirea comunicării cu tehnologia, sustenabilitatea și educația la experiențele senzoriale facilitate de artistul media japonez Nao Tokui, creativitatea este o resursă indispensabilă în fiecare business, ajutându-l să crească și să se diferențieze. Prezentările de pe scena ”Creativity4Better” vor acoperi și anul acesta subiecte diverse, oferind creativilor, strategilor, profesioniștilor din marketing și publicitate și tuturor inovatorilor o doză de inspirație la cel mai înalt nivel.

„Pentru al doilea an consecutiv, Creativity4Better transformă Bucureștiul în capitala creativității globale. Organizarea conferinței globale IAA aici reprezintă recunoașterea eforturilor susținute ale IAA România și a mobilizării extraordinare din partea comunității creative locale pentru a aduce evenimentul la București. Ne bucurăm ca anul acesta să avem alături echipa Golin, un partener care respiră și inspiră același ADN creativ cu noi”, afirmă Diana Flutur, IAA Global Conference Director.

„Prima ediție Creativity4Better am „devorat-o” cu ochii mari deschiși și urechile atente la fiecare speaker de pe scenă, inspirați și bucuroși că în sfârșit există conferințe la un asemenea nivel și la București. Așa că la propunerea IAA România de a fi parteneri anul acesta am spus imediat „Da”. Ne-au adus împreună în acest parteneriat valorile comune - creativitate, curaj, relevanță -, angajamentul de a contribui și inspira comunitatea creativă locală și credința că, într-adevar, creativity can change the world”, adaugă Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.



Despre Conferința Globală IAA Creativity4Better

Speakerii invitați în acest an vor zugrăvi cât se poate de relevant creativitatea împletită cu tehnologia în toate formele ei: de la agenții de rețea la rețele de socializare, de la creatori de experiențe de brand la programatori creativi, de la designeri independenți la chief creative officers. În cadrul evenimentului vor fi reuniți oameni care schimbă lumea prin creativitatea lor, printre care: Tal Ben Shahar – The Happiness Professor – cel care a creat cel mai popular curs din istoria Harvard-ului; Mike Gunton - Executive Producer Blue Planet, BBC; Tim Kobe – fondatorul și CEO-ul Eight Inc., companie leader în inovație și experiență de brand; Sheree Atcheson - printre cele 35 cele mai influente femei din tehnologie, conform Computer Weekly; Jaime Mandelbaum - Chief Creative Officer of Y&R Europe; Scott Goodson - CEO StrawberryFrog; Tom Szaky – Fondator si CEO TerraCycle – leader global în producția de ambalaje din deșeuri reciclate și multe ale nume importante ale industriei.

Echipa IAA România pentru conferința IAA “Creativity4Better” este formată din: Diana Flutur (IAA Global Conference Director), Maria Predoiu (Președinte IAA România) și Victor Dobre (Director Executiv, IAA România).

Echipa Golin: Andrada Busuioc (Head of Corporate), Ioana Barbu (Manager), Maria Fășie (Senior Media Associate), Andra Petrescu (Media Associate), Oana Pohrib (Digital Manager).

Despre IAA România
International Advertising Association – IAA România reprezintă toate categoriile de companii active în domeniul comunicării - clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi companii mass media, reunind în prezent peste 100 de membri. IAA România are misiunea de a promova rolul și beneficiile publicității ca forță vitală din spatele oricărei economii sănătoase, urmărind activ fondarea unei mass-media diverse, independente și accesibile într-o societate deschisă.  
IAA România a fost recunoscută la nivel global, primind în 2008 trofeul “Golden Tulip - pentru cea mai activă și mai creativă filială IAA din lume", în cadrul celui de-al 41-lea Congres Mondial IAA. În iunie 2016, la întâlnirea anuală a IAA Global de la Cannes, IAA România a fost distinsă cu premiul global "IAA Global Excellence Award".
Pentru mai multe informații, vizitați http://www.iaa.ro/ sau pagina de Facebook IAA Romania.

Despre Golin
Golin, The Relevance Agency, este azi o echipă de +40 profesioniști, care #goallin în fiecare zi pentru clienții săi.
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Agenția #1 în topul realizat de Biz & Unlock. Tot în 2017, Golin a devenit prima agenție din România care a obținut Grand Prix și titlul de Rețeaua Anului la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer, câștigând și marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards.
De asemenea, Golin este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei locale: Agenția Anului la Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, Romanian PR Award, Sabre Awards, Webstock, Internetics, IAB MIXX Awards.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de agenții în America, EMEA si APAC.
În România, Golin este membră a grupului Lowe, din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).
Pentru mai multe informații, vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2