GMP PR este agenția de employer branding pentru JYSK România

JYSK ilustratie

Retailer-ul scandinav JYSK România a ales agenția GMP PR pentru dezvoltarea  strategiei de poziționare și comunicare a brandului de angajator. Selecția a fost făcută în urma unei licitații, iar parteneriatul se lansează odată cu aniversarea a 11 ani de prezență a companiei în România.

Obiectivul JYSK este deschiderea a peste 100 de magazine în România până în anul 2020, momentan existând 62 și 770 de angajați. Până la finalul lui 2018 sunt planificate cel puțin cinci deschideri de magazine.

Prima campanie dezvoltată împreună - „Joburi pe stil scandinav”- prezintă beneficiile și oportunitățile oferite de o carieră la JYSK.  Campania are ca obiectiv extinderea echipei JYSK prin atragerea celor care împărtășesc valorile culturii scandinave: spirit de echipă, dezvoltare personală și profesională, atmosferă hygge, modestie, transparență, dreptul de a-ți spune părerea.

Pentru a transmite spiritul JYSK, angajații au fost implicați activ în campanie devenind ambasadorii  „Joburilor pe stil scandinav”. Rezultatul poate fi văzut în toate magazinele JYSK și în mediul online.

”Ne face mare plăcere să lucrăm pentru JYSK, fiindcă suntem fani ai brandului. Lucrul acesta este evident imediat ce intri în sediul nostru.  JYSK-erii sunt, în primul rând, o super echipă, pe cât de cool, pe atât de modestă, muncitoare, ambițioasă și ancorată în filozofia hygge” a declarat Ioana Mănoiu, Managing Director GMP PR.

”Pentru mine este important să lucrez cu oameni care împărtășesc aceleași valori, cu oameni care au o energie creatoare care te inspiră și care înțeleg modestia și transparența stilului scandinav. Colaborarea cu GMP PR ne stimulează creativitatea”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România



Despre GMP PR
Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „Newcomer European Agency of the Year”, „Best European Launch” sau „Romanian PR Agency of the year”. În 2016 agenția a fost implicată într-o campanie considerată Campania Anului în România, cea în urma căreia 1 iunie a devenit Zi Liberă Națională, agenția fiind distinsă cu PR Innovator of the Year și PR for Greater Good.

Despre JYSK
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări , are peste 20.000 de angajați și peste 2500 de magazine.
Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării, odată cu deschiderea unui magazin în Germania.
Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza "Sleeping and Living", magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. În această toamnă, compania aniversează 11 ani de când activează în Romînia, moment manrcat printr-o campanie specială. Rețeaua numără în prezent 62 de magazine, în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Târgoviște, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Râmnicu Sărat, Sfântu Gheorghe, Oradea, Pitești, Mediaș, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Curtea de Argeș, Bistrița, Hunedoara, Balș, Brăila.
Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlanda și semnifică în limba daneză calități precum simplitatea, onestitatea și conștiinciozitatea.