13122017

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Gabriela Lungu este noul Global CMO al NOTINO

Gabriela Lungu este noul Global CMO al NOTINO

Gabriela Lungu 6La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, expertul român în comunicare Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea atât a companiei, cât și a brandului într-o noua fază, mai matură și mai sofisticată.

„NOTINO are planuri foarte ambițioase pentru viitor; suntem în plin proces global de rebranding și ne vom lansa pe noi piețe anul acesta. Este momentul perfect pentru intensificarea activităților de marketing și ridicarea lor la un nivel superior. Ne bazăm pe expertiza internațională a Gabrielei, pe rezultatele pe care știe să le obțină prin creativitate și integrare între diversele discipline ale comunicării, pe experiența ei în leadership; ADN-ul ei de antreprenor se potrivește perfect cu cel al companiei noastre. Acestea sunt elemente care ne vor ajuta foarte mult în perioada care urmează, atât pentru NOTINO la nivel global, cât și pentru Aoro by Notino în România”, a declarat Michal Zámec, fondator și CEO NOTINO.

„Mă bucur să mă alătur echipei manageriale NOTINO și să lucrez cu Michal și colegii noștri pentru a transforma toate planurile în realitate. NOTINO e un business internațional de succes, care îmbină două domenii foarte dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusețea și tehnologia; îmi doresc ca brandul și comunicarea NOTINO să oglindească mai bine toată această efervescență. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire, nu doar să ajute, un brand cu scop mai înalt, social, care să aibă un rol în viața consumatorilor noștri și o conexiune cu aceștia dincolo de doar beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mândră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea procesului de rebranding al Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de făcut în perioada care vine, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor”, a declarat Gabriela Lungu, Global Chief Marketing Officer Notino.

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro (www.aoro.ro) începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia le va oferi clienților o nouă experiență la cumpăraturi, cât și o listă extinsă de beneficii. Unul dintre primii pași ai acestui proces este schimbarea identității de brand: Aoro devine de azi Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în NOTINO (www.notino.ro). Schimbarea are rolul de a-i informa pe cumpărătorii din țara noastră că Aoro face parte din grupul internațional NOTINO, cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa, prezent în 16 țări (unele dintre cele mai importante de pe continent, plus Marea Britanie și SUA), și premiat în mod repetat în mai multe țări din Europa Centrală și de Est ca fiind cel mai bun magazin online.

În România, Aoro s-a lansat în 2009 și până în prezent a reușit să fidelizeze peste jumătate de milion de clienți. În 2016, a avut o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus față de 2015, iar compania este în continuă creștere.

Grupul internațional numit în prezent NOTINO a fost fondat în 2004 de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec, considerat unul dintre cei mai vizionari oameni de afaceri ai mediului online din Cehia; Zámec are 34 de ani și este activ implicat în conducerea firmei, ca CEO. Sediul logistic global al companiei se află în capitala tehnologică a Cehiei, Brno, iar firma are birouri în mai multe țări. Cifra de afaceri a grupului NOTINO în 2016 a fost de 220 de milioane de euro.

NOTINO se bucură de un succes internațional notabil, fapt ce i-a adus numeroase recunoașteri, inclusiv includerea sa de către Deloitte în topul 50 de companii online cu cea mai rapidă dezvoltare. Compania este prezentă azi în 14 țări din Europa (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, si, bineînțeles, România) precum și în SUA și Marea Britanie, și are în plan extinderea în peste cinci noi piețe până la finalul acestui an. În urmă cu două luni, grupul a achiziționat unul dintre cei mai vechi retaileri tradiționali specializați în produse de frumusețe din Germania, compania Mussler, cu sediul în Stuttgart și experiență de peste 80 de ani pe piață.

De la lansarea sa, grupul a activat în diversele piețe sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro în Romania, sau parfums.cz în Cehia). La finalul anului trecut managementul grupului a decis să integreze toate operațiunile sale sub un singur nume: NOTINO. Procesul de rebranding a început atunci în Cehia, Germania și Austria, și continuă anul acesta cu piețe cheie, cum este și România.

Surprizele pentru România au început deja: începând cu luna mai, NOTINO a încheiat un parteneriat cu www.coletaria.ro; clienții pot opta de acum pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către Coletăria. În plus, până la 31 mai 2017, Aoro by Notino oferă livrare gratuită tuturor clienților săi - un cadou de bun găsit din partea NOTINO. Pentru a beneficia de această gratuitate, clienții pot introduce codul „salutnotino” în rubrica special destinată pe site, atunci când optează să vizualizeze coșul de cumpărături.


Despre NOTINO
NOTINO (în Romania www.aoro.ro) este cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa. Misiunea NOTINO este de a democratiza industria de frumusețe și de a face cele mai bune produse cât mai accesibile cumpărătorilor.  
Notino are azi peste 1.000 de angajați în cele 16 țări în care activează și a avut o cifră de afaceri de 220 milioane de euro în 2016.
Alte cifre relevante:
•    Circa jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online;
•    Peste 4 milioane de consumatori activi în întreaga lume;
•    Livrări către peste 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA;
•    8 magazine fizice și altele în curs de lansare;
•    Aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice și produse de îngrijire originale, de cea mai bună calitate, mereu pe stoc (55.000 pentru Romania)
•    10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare.

Despre Gabriela Lungu
Gabriela Lungu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști români în comunicare, multi-premiată atât local cât și internațional pentru creativitate și excelență în industria de marketing și comunicare. Lungu are 20 de ani de experiență, a condus cu succes în România două firme de comunicare: Ogilvy Public Relations între 2002 și 2006, și THE PRACTICE (astăzi MSLGROUP The Practice), firma pe care de altfel a și fondat-o în 2006 și care a fost achiziționată de Publicis Groupe în 2013, când agenția era cotată ca una dintre cele mai creative firme de PR din lume.
În ultimii 4 ani, Lungu a trăit în Londra, Marea Britanie, unde a lucrat pentru unele dintre cele mai apreciate firme de comunicare din lume: Weber Shandwick (unde a fost Consumer Marketing Practice Leader pentru EMEA, și apoi Chief Creative Officer pentru UK și EMEA) și TBWA\London (unde a fost Creative Partner pentru Airbnb).

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site