Golin a selectat primul Untern

Alin GramescuGolin anunță câștigătorul primei ediții a programului Unternship, Alin Grămescu, un tânăr care va avea astfel șansa de a-și începe o carieră în comunicare într-un mod inedit.

„Din momentul în care am citit despre Unternship, am știut că o să fac totul ca să câștig (it’s not over until I win). Mi-a plăcut ideea celor de la Golin și am vrut să fiu cel care o ilustrează cel mai bine. La început m-au întrebat De ce tu? Am avut nevoie de 2 biciclete, 4 capre, 9 baloți de fân, 10 litere făcute din lemn și un pepene ca să răspund la această întrebare. Apoi, cumva, au înțeles că mie îmi place acțiunea, așa că mi-au oferit un brief pentru asta. Am pictat Arcul de Triumf împreună cu 10 bucureșteni, am scris o poezie, o melodie rap și am alergat după wi-fi prin tot oraşul. Dar a meritat - am câștigat!” spune Alin Grămescu, Untern@Golin România.  

Alin a fost selectat din peste 50 de tineri care au aplicat în perioada 21 mai - 31 iulie pentru UNTERNSHIP@Golin România. Acesta este primul program de internship care plătește tinerii să NU vină la birou, ci să acumuleze, în afara acestuia, experiențe inedite, cu impact pozitiv asupra traseului lor profesional.

„Pe parcursul întregului proces de selecție, Alin a dovedit că are toate calitățile pe care le aveam în minte atunci când am plecat în căutarea Unternului – pasiune, creativitate, ambiție, carismă și determinare. Programul de Unternship îi va oferi lui Alin o oportunitate valoroasă și atipică de a începe o carieră în comunicare”, declară Monica Botez, Managing Partner, Golin România.

Timp de trei luni, în perioada 1 octombrie - 31 decembrie, Alin va avea parte de aventuri de neuitat în cadrul Unternship@Golin România, iar de la 1 ianuarie va deveni membru cu acte al echipei, urmând a fi angajat full-time în cadrul agenției.

Experientele lui Alin pe parcursul celor trei luni de Unternship vor putea fi urmărite pe pagina https://unternshipulmeu.wordpress.com/ și pe hashtag-ul #RoUnternship.  

Programul Unternship@Golin România este inspirat din viața CEO-ului Golin, Fred Cook, unul dintre cei mai apreciați profesioniști din industria comunicării, dar și unul dintre cei mai atipici CEO din lume, datorită traseului său profesional și experiențelor sale de viață inedite.