29032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Golin plătește tinerii să NU vină la birou în cadrul programului de anti-internship: THE UNTERNSHIP

Golin plătește tinerii să NU vină la birou în cadrul programului de anti-internship: THE UNTERNSHIP

Pin It

Unternship GolinSuccesul nu are o rețetă. Curajul nu se predă și nici creativitatea nu se învață la școală. Golin anunță primul program de internship – The Unternship – care plătește tinerii să NU vină la birou, ci să acumuleze, în afara acestuia, experiențe cu impact pozitiv asupra traseului lor profesional.

Ideea Unternshipului se inspiră din viața lui Fred Cook, CEO Golin din anul 2003, perioadă în care rețeaua s-a dezvoltat spectaculos la nivel global. Fred este astăzi unul dintre cei mai apreciați profesioniști din industria comunicării. Dar înainte de asta? Până să ajungă aici, Fred a fost băiat de cabină pe un petrolier norvegian, portar al unui hotel de cinci stele, ghid turistic, manager al unei case de discuri rock and roll, iniţiator al unui serviciu de închiriere șoferi pentru persoanele care consumă alcool și profesor în școlile rău famate din Los Angeles. Dacă cineva s-ar mai fi putut întreba de ce este considerat unul dintre cei mai atipici CEO din lume, răspunsul e acum mai mult decât evident!
    
Luând ca exemplu viața lui Fred, Golin lansează în România programul de Unternship: anti-internship-ul care îi încurajează pe tineri să adune experienţe în afara biroului și să le folosească apoi în dezvoltarea lor profesională. Pe parcursul a trei luni, compania va sprijini în cadrul programului un tânăr care la final va fi angajat full time la Golin. Cum ar trebui să fie Golinternul? Creativ, pasionat, ambițios, carismatic, motivat, aventuros și energic.
    
„Găsirea de talente înseamnă lărgirea ariei de recrutare, dincolo de profilurile tradiționale – aceasta este ideea care stă la baza programului de Unternship, special creat pentru a identifica acei candidați neconvenționali, așa cum și eu am fost la un anumit moment în timp”, spune Fred Cook, CEO Golin.  

„Unternship este un program vizionar, care modifică felul în care privim începuturile unei cariere, scoate din scenă stereotipurile cu care tinerii sunt obișnuiți și oferă noi înțelesuri rolului de sprijin pe care îl au companiile în dezvoltarea lor personală și profesională. Pentru că pasiunea, creativitatea și dedicarea sunt calități care se deprind prin practică, și nu prin teorie, credem că acest model de internship îi va ajuta pe viitorii profesioniști să trăiască experiențele la care aspiră și să descopere singuri ce drum trebuie să urmeze și cum aleg să o facă. Plini de curaj, sperăm,” a declarat Monica Botez, Managing Partner Golin România.

După SUA și Marea Britanie, România devine a treia țară în care este lansat programul. Unternship@Golin România ia startul cu o perioadă de aplicații, în intervalul 21 mai – 31 iulie.

Toți cei interesați de program sunt invitați să aplice la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., să motiveze de ce vor să fie UNTERNi și să propună experiențele pe care le-ar face daca ar fi selectaţi. Candidaţii se pot înscrie pe baza unei scrisori de motivație, a unei prezentări ilustrate, a unui material video sau, (de ce nu?), unei melodii.

Cei mai buni cinci candidaţi vor fi anunţaţi pe data de 14 august, vor susține o serie de interviuri și probe practice în perioada 17 august – 11 septembrie, iar la finalul lunii septembrie va fi anunțat câștigătorul procesului de selecție. Unternship-ul se va desfășura în perioada 1 octombrie – 31 decembrie.

Câştigătorul Unternship-ului va avea posibilitatea să revină la Golin în postura de angajat full-time începând cu 1 ianuarie 2016.


Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014,  #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.

Golin Romania este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, MobileWorks şi Medic One şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP