28032024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa DERO te îmbracă în prospeţime în cadrul campaniei naţionale 'DERO e al tău'

DERO te îmbracă în prospeţime în cadrul campaniei naţionale 'DERO e al tău'

Pin It

DERO crede în prospeţimea din inima României curate și a lansat la începutul lunii februarie campania națională „DERO e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată  DERO Ozon+, special creat de tânărul designer român Lana Dumitru.

Campania „DERO e al tău” a debutat cu lansarea în magazine a noului ambalaj în ediție limitată şi a unei promoţii naţionale adresate consumatorilor DERO. Campania 360˚ include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR, dar și o promoție națională în magazine. Pentru că de peste 40 de ani DERO e al românilor, în cadrul promoției naționale, care se desfăşoară în perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015, sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție, învăluite în prospețime românească, create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook DERO.

Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs de talente desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, profesioniști sau nu, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului din cadrul competiției de talente „DERO e al tău", organizată prin intermediul paginii de Facebook DERO în vara anului trecut. Începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul în ediție limitată DERO Ozon+ 2 kg și 8,5 kg, disponibil în magazine la nivel naţional.

„Dacă anul trecut am oferit românilor posibilitatea de a crea și alege chiar ei ambalajul DERO OZON+, anul acesta ne-am respectat promisiunea și l-am adus pe raft. <<DERO e al tău>> continuă demersul nostru din ultimii ani prin care ne-am propus să readucem în atenţia tuturor românilor valorile si traditiile româneşti.", a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Lana Dumitru este un tânăr designer român cunoscut pentru hainele create sub brandul Lana. În prezent, cercetează ca doctorand în Arte și Modă în Londra. Ea a realizat designul noului pachet DERO şi creaţiile vestimentare din campanie pornind de la un motiv tradiţional românesc, prelucrat digital.

„Prin tot ceea ce fac, îmi propun ceea ce își dorește și DERO cu această campanie – să pun motivele tradiționale românești într-un context modern, prin care pot deveni parte a vieţii noastre de zi cu zi.", spune Lana Dumitru.

Campania națională va fi derulată în perioada 1 februarie – 12 aprilie. În campanie sunt incluse toate produsele DERO în pachet ediție limitată, precum şi cele cu etichete sau benzi promoționale atașate. Mai multe detalii despre campanie puteţi găsi pe pagina de Facebook DERO.

Agenţiile care au contribuit la implementarea campaniei sunt:
•    Creaţie: Engines
•    Social media: Kubis interactive
•    PR: IMAGE PR
•    Media: Mindshare
•    Promoţie naţională: Syscom Digital


Cu o tradiţie de peste 40 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său - care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piaţa din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenţi din Ploieşti, DERO a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achiziţionat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovaţie prin modernizarea produsului, a ambalajului şi alinierea la standarde occidentale, dar totodată şi păstrarea specificului 100% românesc.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP