Campania "Transpiratia strica reputatia" creata de Lowe PR si Unilever este singura campanie romaneasca aflata pe shortlist-ul clasamentului Sabre 2008 la sectiunea Fashion & Beauty
- 09 Aprilie 2009 |
- PR Romania
Singura campanie semnata de o agentie romaneasca nominalizata la categoria Fashion & Beauty, Transpiraţia strică reputaţia powered by Lowe PR si Rexona/ Unilever a fost unul dintre cele mai inedite şi complexe mixuri lansate pe piaţa romaneasca. Prezent în toate canalele de comunicare, de la blog la TV, de la print la WOM, programul a reuşit să îşi atingă obiectivul în numai 90 de zile, prin declanşarea unei revoluţii naţionale împotriva transpiraţiei.
In cursa pentru marele premiu, Lowe PR si Unilever Romania concureaza cu branduri mari precum Hush Puppies & Mandate Communications din Marea Britanie, The Body Shop & Marco de Comunicacion din Spania, Adidas & Prime PR din Suedia.
Pentru detalii privind nominalizatii, accesati: http://www.holmesreport.com/about/sabre_info.cfm
Alflata la a 5-a editie, competitia Sabre Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este una dintre cele mai mari competitii internationale dedicate profesionistilor din Relatii Publice. Competitia este patronata de publicatia americana The Holmes Report si are ca misiune premierea creativitatii si eficientei companiilor de relatii publice din toata lumea. Concursul se deruleaza defalcat pe 3 zone geografice: USA, EMEA (Europe, Middle East & Africa), Asia & Pacific.
Gala de premiere EMEA Sabre Awards va avea loc anul acesta in luna mai, la Stockholm.
Campania este deja castigatoare a Golden PR Award for Excellence, Romanian PR Award 2008