Sectorul constructiilor isi uneste fortele pentru sustinerea cauzei Hospice
- Marți, 16 Iunie 2009 16:09 |
- PR Romania
Companiile din sectorul constructiilor au participat sambata, 13 iunie, la un turneu amical de fotbal gazduit de FC Steaua Bucuresti. Denumit „Bucharest Football Project, Phase II: Score Against Pain”, turneul a fost organizat cu scopul strangerii de fonduri pentru Hospice Casa Sperantei, un ONG pionier in domeniul acordarii de servicii paliative in Romania. Evenimentul a reunit 13 echipe din partea companiilor din sectorul constructiilor si real estate. Echipele au venit din partea Alukönigstahl, Bouygues, Corporate Office Solutions, Cushman & Wakefield, DTZ Echinox, Epstein Architecture, Gardiner & Theobald, MEP Construct, Procema Engineering, Tebodin, Summa Construction, alte doua echipe fiind formate adhoc din profesionisti din domeniu.
Depozitul de Papetărie se implică în colectarea de fonduri pentru Spitalul de copii Marie Curie
- Marți, 16 Iunie 2009 08:42 |
- PR Romania
IMAGE deruleaza programe de relatii publice pentru doua categorii de produse din portofoliul Unilever
- Miercuri, 03 Iunie 2009 08:33 |
- PR Romania
MOL România te invită să priveşti traficul cu alţi ochi
- Luni, 15 Iunie 2009 19:29 |
- PR Romania
E.ON România a finalizat programul educaţional "Energie pentru viaţă" in judetul Suceava
- Miercuri, 03 Iunie 2009 07:34 |
- PR Romania
15 studenţi români au fost selectaţi să participe la Programul Scholar-Leaders al GE Foundation
- Duminică, 14 Iunie 2009 13:17 |
- PR Romania
Tinerii liceeni pot aplica la FORCE Summer School pana pe 1 Iulie 2009
- Miercuri, 03 Iunie 2009 07:26 |
- PR Romania
Asociatia Studentilor Economisti din Romania – ASER, desfasoara scoala de vara FORCE in perioada 4 - 14 August 2009, la Sarata Monteoru, judetul Buzau. Aceasta este destinata tinerilor din clasele X-XI, cu performante educationale sau activitati extra-curriculare deosebite, cu aspiratii inalte, tineri a caror dorinta este aceea de autocunoastere, autodepasire.
54.321 de persoane au donat sange in cadrul programului "O sansa pentru viata", in perioada mai 2008-iunie 2009
- Duminică, 14 Iunie 2009 13:12 |
- PR Romania
Lowe & Partners, dublu medaliată pe scena de la Effie
- Luni, 01 Iunie 2009 10:28 |
- PR Romania
- Agenţia a fost marea câştigătoare a categoriei Farmaceutice şi laureată cu bronz în categoria „Non Food Products”
- Cele mai eficiente branduri comunicate de Lowe în 2008 au fost Canesten Gyn şi Rexona Tattoo
Copiii sunt influenţaţi negativ de programele de televiziune din România
- Miercuri, 10 Iunie 2009 11:34 |
- PR Romania
Mihai Eminescu Trust şi Citibank reînvie meşteşugurile tradiţionale ale satelor din Transilvania
- Luni, 01 Iunie 2009 07:16 |
- PR Romania
Fundaţia Mihai Eminescu Trust (MET) a lansat proiectul „Sprijin pentru întreprinzătorii din mediul rural”, cu suport financiar din partea Citi Foundation, în cadrul unei ceremonii ce a avut loc duminică, 31 mai, în ansamblul bisericii fortificate din satul Viscri (Patrimoniu Mondial UNESCO).
2activePR comunică pentru Romstal
- Miercuri, 10 Iunie 2009 11:32 |
- PR Romania
Mercedes-Benz: Atenţie! Motor! Acţiune! la TIFF 2009
- Vineri, 29 Mai 2009 09:20 |
- PR Romania
Între 29 mai şi 7 iunie 2009, la Cluj, Mercedes-Benz răspunde pentru a doua oară invitaţiei de a susţine Festivalul Internaţional de Film Transilvania şi, implicit, arta şi industria cinematografică. Mai mult, devenind maşina oficială a festivalului, Mercedes-Benz îşi reafirmă angajamentul de a încuraja şi promova cea de a 7-a artă, atât la nivel mondial, cât şi în plan autohton.
Petrom premiaza performanta la a 23-a editie a programului „Olimpicii Petrom”
- Vineri, 05 Iunie 2009 14:36 |
- PR Romania
Cristi Chivu s-a alăturat campaniei pentru Alegerile Parlamentare
- Miercuri, 27 Mai 2009 22:00 |
- PR Romania
“Suntem pe ultima sută de metri cu această campanie gigant. Am purtat mesajele Parlamentului European în toate colţurile ţării şi la toate categoriile de public; de la primii votanţi şi tineri în general, până la presă şi alţi multiplicatori de informaţii. Românii ştiu că urmează să aibă loc acest scrutin şi sunt conştienţi de importanţa lui. Misiunea ce ne revine în aceste ultime săptămâni este aceea de a nu-i lăsa să uite”, declară Daniela Cuciureanu, Senior PR Exec Lowe PR.
100 de produse italiene, vedetele „Festivalului Italian” la real,- Hypermarket
- Joi, 04 Iunie 2009 17:21 |
- PR Romania