15102019

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

OTP Bank România amenajează, în 41 dintre cele 105 unităţi ale sale, spaţii de joacă pentru copii

Cei mici au şi ei, de acum, o bancă pe gustul lor, pentru că OTP Bank România se gândeşte şi la copiii care păşesc, alături de părinţii lor, într-una din unităţile sale. Astfel, în 41 dintre cele 105 unităţi pe care banca le deţine, au fost amenajate spaţii de joacă pentru copii. Creioane colorate, tabla pentru desenat, scăunele, măsuţe şi jucării în culori vesele fac deliciul copiilor care intra în bancă.

Citeste mai mult...

Ericsson România comunică prin GMP PR

Ericsson România, unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologie şi servicii pentru operatorii de telecomunicaţii, a ales GMP PR pentru gestionarea comunicării corporate. Agenţia de relaţii publice a fost selectată în urma unui proces complex de licitaţie, la care au participat 7 agenţii.

Citeste mai mult...

The Public Advisors şi Pymalion Adevertising comunică şi organizează Târg cu Tâlc

Sâmbătă, 11 aprilie are loc cea de-a doua ediţie a Târgului cu Tâlc. Organizatorii evenimentului sunt: The Public Advisors, Pymalion Adevertising şi librăria Cărtureşti.
La târg se sărbătoreşte cu stil şi în detaliu handmade-ul autentic. Târg cu Tâlc ediţia 2 împleteşte utilul cu cochetul şi reuneşte sub_cărtureşti (strada Arthur Verona nr. 13) între orele 11 şi 20 artişti handmade ai comunităţii artizanilor din România, într-o expoziţie cu vânzare şi mini evenimente cu tâlc.

Citeste mai mult...

Editia 2009 a concursului national de semne urbane ArhitechSIGN si-a desemnat castigatorii

ArhitechSIGN, concursul de semne urbane initiat de catre compania Eltrix, lider in productia de semnalistica, standuri si display-uri din Romania, a decis castigatorii editiei 2009. In urma analizarii si evaluarii celor 38 de lucrari inscrise in concurs, juriul nu a acordat premiul 1 si o mentiune din cele doua, hotarand in schimb sa acorde doua premii 3.  

Citeste mai mult...

Campania "Transpiratia strica reputatia" creata de Lowe PR si Unilever este singura campanie romaneasca aflata pe shortlist-ul clasamentului Sabre 2008 la sectiunea Fashion & Beauty

„O nominalizare la Sabre este, pentru orice profesionist in PR, confirmarea deplina a creativitatii si a executiei fara cusur. Campania Transpiratia strica reputatia este un prag in evolutia Lowe PR, un prag pe care l-am trecut bucurosi alaturi de clientul Unilever/ Rexona. Multumim echipei Unilever pentru ca ne-au lasat sa le fim partener intru excelenta. Si multumim colegilor de la Lowe & Partners si eLowe, alaturi de care am derulat aceasta campanie unica”, declara Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR.

Citeste mai mult...

Biroul de Informare al Parlamentului European în România şi Lowe PR inaugurează Choice Box

Ca parte a campaniei paneuropene "Alegeri Europene. Tu decizi!", cabine multimedia interactive postate în zonele de mare trafic din toate cele 27 de ţări UE invită trecătorii să îşi transmită dorinţele, sub forma unor mesaje video, către Parlamentul European. Selecţii ale mesajelor vor fi rulate, până în ziua alegerilor europene, pe ecranele exterioare ale cabinelor şi pe două ecrane gigantice din Bruxelles.

Citeste mai mult...

Număr record de înscrieri la Gala Societăţii Civile

Cea de-a VII-a ediţie a Galei Societăţii Civile a înregistrat cel mai mare număr de înscrieri din istoria sa, cu 51% mai mult decât la ediţia precedentă. Cele 174 de proiecte înscrise în competiţie şi implementate pe parcursul anului 2008 de către organizaţii neguvernamentale, grupuri de iniţiativă şi persoane fizice au atras fonduri în valoare de aproximativ 21 de milioane de euro.

Citeste mai mult...

Cardinal Motors a lansat campania "Arte pentru blocuri"

Cardinal Motors a iniţiat o campanie de sprijinire a ploieştenilor gospodari. Campania se numeşte “Arte pentru blocuri” şi îşi propune înfrumuseţarea spaţiului comun al blocurilor din oraş cu tablouri realizate de copiii de la Liceul de Arte Ploieşti. Cardinal Motors a sponsorizat liceul pentru achizitionarea de materiale, iar la finalul proiectului va oferi o excursie celor care s-au implicat în realizarea tablourilor.

Citeste mai mult...

Concursul de semne urbane isi va desemna castigatorii. Conceptul de comunicare si implementarea proiectului au fost realizate de Hook Communication

Editia 2009 a concursului de semne urbane ArhitechSIGN isi propune revalorificarea semnelor urbane, de mici dimensiuni, amplasate in locuri cu caracter diferit (piateta, gang, trotuar, scuar, pasaj etc). Tema concursului, <Spatiu si lumina>, reprezinta incercarea de a recastiga semnifiicatiile si de a recupera valoarea diferitelor spatii urbane ale Bucurestiului actual. Inscrierile pentru editia 2009 a concursului de semne urbane ArhitechSIGN s-au incheiat luni, 6 aprilie. In urmatoarea saptamana va avea loc jurizarea lucrarilor inscrise in concurs iar lucrarile castigatoare precum si cele mai bune inscrise in concurs vor fi expuse in cadrul Anualei de Arhitectura care se va desfasura in luna mai la Bucuresti.

Citeste mai mult...

United lanseaza Galleria Suceava

United, agentia de brand a mall-urilor Galleria, a organizat la Suceava campania si evenimentele de lansare pentru cel de-al doilea mall din Romania parte a lantului international Galleria.Desi obiectivul stabilit initial a fost de 20.000 de vizitatori in primul weekend, acesta a fost depasit, numarul total ridicandu-se la 40.000, ceea ce inseamna peste 50% din populatia activa a orasului!

Citeste mai mult...

Ziarul Volkswagen News - la al doilea numar

De astăzi poţi răsfoi al doilea număr al publicaţiei lunare de informaţie şi analiză, Volkswagen News. "În ediţia lunii aprilie afli totul despre noul Golf GTI, citeşti în editorialul scris de Matei Albulescu, directorul mărcii Volkswagen, ce ar spune maşinile despre criză dacă ar avea gură, descoperi ce premii au mai câştigat modelele Volkswagen, petreci 5 minute cu domnul Guenther SEIFERT, director general al Porsche Romania, comentezi dacă noul Polo a fost sau nu un star la Salonul Auto de la Geneva şi găseşti cele mai recente acţiuni speciale." menţionează Daiana Stoicescu, PR pentru marca Volkswagen şi recomandă articolul de la pagina 7 intitulat sugestiv *Rege în off-road*.

Citeste mai mult...

S-a deschis biblioteca Friends: peste 200 de titluri de comunicare

Primul proiect lansat de Fundaţia Friends for Friends este o bibliotecă. Aceasta deţine deja peste 200 de titluri de cărţi de specialitate, donate de fondatorii şi membrii echipei Friends, dar şi de clienţi, parteneri şi prieteni. Cărţile existente cuprind domeniile de interes precum: marketing, business, design, creaţie, comunicare, relaţii publice dar şi domenii conexe, cărţi-obiect, dicţionare, dvd-uri, usb-uri, cd-uri etc.

Citeste mai mult...

Xella Ro a ales Free Communication pentru comunicarea PR a mărcii YTONG în România

Începând cu luna aprilie 2009, Free Communication va gestiona componenta de Relaţii Publice a Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat) şi deţinătoarea mărcii premium YTONG. Ca urmare a parteneriatului nou încheiat, echipa Free Communication va defini direcţiile strategice de comunicare ale brandului YTONG în România şi va asigura consultanţă permanentă pentru implementarea lor la parametri optimi.

Citeste mai mult...

Lowe PR comunică Parlamentul European către tineri

Peste 1000 de tineri aflaţi înaintea primului vot european au intrat în „maratonul deciziilor”

Sub sloganul ”Tu decizi!”, elevi şi studenţi din principalele oraşe ale ţării au umplut amfiteatrele în cadrul forumurilor de discuţii “Your First European Elections Vote” – Primul tău vot european, organizate de EPIO (European Parliament Information Office) & Lowe PR.

Citeste mai mult...

Fundatia Comunitara Cluj si partenerul sau Electrogrup SA lanseaza in Cluj-Napoca, prin programul “Collegium. Excelenta in Educatie”, un fond de 70.000 RON destinat dotarii si/sau amenajarii institutiilor de invatamant clujene

Programul “Collegium. Excelenta in Educatie” isi propune sa stimuleze creativitatea in cadrul institutiilor de invatamant/formare din Cluj-Napoca, in randul elevilor, studentilor sau al altor voluntari din comunitate, in vederea realizarii unor spatii care faciliteaza o abordare practica a curriculei si care permit diversificarea stilurilor de invatare. Va incuraja excelenta in educatie si inovatia prin sustinerea unor proiecte, cu impact pe termen lung, care se adreseaza unui numar mare de beneficiari atât din generatiile prezente de elevi, studenti, cat si din cele viitoare.

Citeste mai mult...

Lantul hotelier InterContinental cistiga premiul NBTA pentru responsabilitate corporatista

InterContinental Hotels Group (IHG), cel mai mare lant hotelier dupa numarul de camere, a castigat premiul “Travel Supplier” (“Furnizorul de Turism”) oferit de catre National Business Travel Association (NBTA), in cadrul primului Summit Verde pentru Turism din California, SUA. NBTA, care cuprinde manageri din segmentele  corporate travel si service travel, recunoaste angajamentul IHG de a se implica in ajutorarea comunitatilor locale si reducerea impactului de mediu in cadrul hotelurilor, printr-o serie de initiative:

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black