25052019

Back Eşti aici:Home Interviuri Chestionar PRoust Chestionar PRoust: Ruxandra Pirojoc

Chestionar PRoust: Ruxandra Pirojoc

Pin It

Ruxandra Pirojoc 2Ruxandra Pirojoc este Head of Communications pentru Romania, Bulgaria şi Moldova la Bayer. De profesie medic dentist, drumul vieţii a dus-o către o altă cariera, pe cât de diferită, pe atât de aproape de ceea ce îi place să facă, comunicarea. Pasionată de scris şi de pictură, în mod egal profesionist şi mamă, Ruxandra îşi continuă drumul profesional cu entuziasm – fie că e vorba de proiecte de suflet, ca Baylab sau de creşterea echipei cu care lucrează.

1.    Calitatea pe care doresc s-o întâlnesc la un om de PR
    Integritatea și autenticitatea.

3.    Îndeletnicirea mea preferată în PR
    Storytelling. După părerea mea, este ceea ce face diferența între “citesc/ascult până la final” și “schimb după prima frază”.

4.    Locul ideal pentru practicarea acestei meserii
    În fața oglinzii :). Dacă reușești să convingi personajul care te privește critic de acolo, ești ok.

5.    Ce preţuiesc la colegii de breaslă
    Versatilitatea în timp ce își păstrează integritatea (valabil pentru cei care o fac)

6.    Prima mea amintire din PR
    Momentul în care mi s-a spus că nu sunt încă pregătită pentru asta. Da, a creat frustrare, a activat ambiție, dar uitându-mă înapoi, dacă     intram în această lume prea repede, fără să o înțeleg, aș fi ieșit la fel de repede din ea.

7.    Cel mai frumos lucru care s-a spus despre mine vreodată
    Faptul că se vede și în exterior pasiunea pe care o pun în proiectele mele.

8.    Principalul defect al omului de PR
    Goana după premii, vizibilitate și “îmbrăcat frumos”, cu un mare rabat de la autenticitate.

9.    Cuvântul din PR pe care îl folosesc cel mai des
    Nu e (doar) din PR, nu e un cuvânt, este o expresie: “De ce?”. Întreb des “De ce aș/ai face asta?”. Consider că orice proiect de succes     are în spate un raspuns solid la această întrebare.

10.    Feedback-ul de care mă tem cel mai tare
    Cel din care nu pot învăța nimic util.

11.    Greşeala din PR care îmi provoacă râsul
    Cea care îți schimbă planurile în ceva mai bun. De exemplu începe să plouă la un eveniment outdoor și (în absența greșelii de la punctul  11) îl transformi în exemplul ideal pentru ceea ce doreai să ilustrezi.

12.    Greşeala din PR care îmi provoacă plânsul
    Lipsa de pregătire și de anticipare a mai multor scenarii posibile.

13.    Statusul profesiei la care visez
    Mutarea din zona de “support” în cea de „advisor”

14.    Ideea mea despre PR nirvana
    Câștigarea încrederii consumatorului și lipsa “fugii după headlines”.

15.    Omul de PR al viitorului
    Pasionat de ceea ce face, conștient de impactul vorbelor/acțiunilor sale.

16.    „Greii” industriei cu care aş vrea să colaborez
    Nu îmi doresc să colaborez cu “greii” industriei, sau mai bine spus, definesc noțiunea de “grei” altfel – pentru mine cei cu adevarat relevanți, care mă inspiră sunt cei care fac PR din pasiune, nu pentru nume, notorietate sau vizibilitate personală. Cei care merg peste task-urile zilnice doar pentru că vor să aducă plus valoare echipei în care se află. Aceștia sunt “greii” industriei pentru mine, cei care duc greul. Și cu astfel de oameni aș vrea să colaborez pe tot parcursul carierei mele.

17.    Eroul meu preferat din PR
    “Greul” de mai sus. Omul care nu face PR pentru că a învățat multă teorie despre asta, ci pentru că îl/o pasionează și înțelege de ce face acest lucru, cumva instinctiv. Nu dau nume :)

18.    Autorul favorit din PR
    Nu am unul. Deși citesc mult (este poate activitatea mea favorită), evit partea aceasta de teorie a meseriei mele, deoarece PR-ul este, după părerea mea, atât de volatil și dependent de context, încât teoria poate ajunge să te încurce (și văd în jurul meu, în industrie, destule exemple).

19.    Cartea de PR care m-a influenţat cel mai mult
    Din păcate, nu este o carte de PR, însă mulți din cei care activează în industrie ar avea de învățat din ea – 7 Habits of Highly Effective People.

20.    Un personaj (actual, istoric sau fictiv) pentru care aş face PR
    Nu aș face pentru un personaj. Dacă a ajuns să fie cunoscut ca “personaj”, nu mai are nevoie de PR. Aș face însă PR pentru Educație, pentru Dreptul la Opinie, pentru Dialog și pentru Integritate.  

21.    Talentul pe care aş fi vrut să-l am din naştere
    Curajul – e un mare talent în meseria asta și pot spune că l-am căpătat din mers, cumva.

22.    Cum aş vrea să-mi închei cariera
    Cu un zâmbet din partea personajului din oglindă (punctul 3).

23.    Deviza mea în PR: Este aceeași cu deviza mea în viață
    “Be yourself, everyone else is already taken”.

24.    Fericirea pe care mi-o visez din ...PR
    Să nu îmi fie niciodată rușine cu ce am făcut.


 

Chestionar Proust adaptat de Dana Oancea
Citeste toate interviurile aici: http://www.pr-romania.ro/interviuri/chestionar-proust.html

Pin It

Parteneri

 RZB noubanca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black