29022020

Back Eşti aici:Home Interviuri

Roxana Grigorean, Samsung: Curajul în comunicare înseamnă să te apropii într-un mod real și relevant de consumator

Roxana Grigorean

Un dialog util şi agreabil despre rolul comunicatorului într-o industrie a viitorului şi despre beneficiile inovaţiei în comunicare. Avem întâlnire cu entuziasmul unui comunicator care îmbrăţişează curajul în instrumentarul comunicării zilnice. ‚Dacă te adresezi cuiva curajos, care mereu își dorește mai mult de la sine și de la ceilalți, atunci și tu, ca brand, trebuie să ai o comunicare inovatoare. Cu siguranță nu poți câștiga atenția unui consumator modern, mereu în mișcare, cu o comunicare lineară, clasică‘, explică Roxana Grigorean, PR Manager Samsung Electronics Romania.

Citeste mai mult...

Cătălin Anchidin: Filmul românesc nu are bani, nu are săli de cinema, nu prea are parte de susținere în general

Catalin Anchidin 1

Cătălin Anchidin este probabil unul dintre cei mai cunoscuți oameni de comunicare din industria cinematografică din România. Are contul lui propriu pe IMDB.com, a căștigat Ursul de Aur la Festivalul Internațional de Film de la Berlin alături de echipa de la Poziția Copilului și a reușit să mobilizeze aproape 120.000 de români să vadă filmul, cea mai de succes peliculă românească din ultimii 15 ani. Când era mic voia să fie prezentator la BBC, n-a văzut Interstellar pentru că i s-a părut neinteresant și spune că filmul Eternal sunshine of the spotless mind i-a schimbat viața. Dacă ar fi pentru o zi ministru al culturii, ar pune bazele unei rețele de cinematografe de tipul “Art House” și ar iniția proiecte care să promoveze tinerii artiști indiferent de sfera culturală.

Citeste mai mult...

Mario DeMezzo: Primul model al unui copil trebuie să fie părinții săi. Oriunde te poți preface și îți poți pune măști, numai în fața copiilor tăi nu

Mario 1Fost om de radio la PRO FM Slatina și educator-suplinitor la Casa de copii Școlară din Slatina în tinerețe, Mario DeMezzo este, în prezent, directorul național al Habitat for Humanity, fiind printre primii fundraiseri români specializați în strângere de fonduri de la companii. Mario DeMezzo crede că, zâmbind, putem face un bine celor din jur în cel mai simplu mod, în fiecare zi.

Citeste mai mult...

Emil Rengle: De la lipsa totală de interes pentru dans am ajuns la convingerea că acesta este destinul meu, asta trebuie să fac de acum înainte

Emil Rengle 1

Denumit și „coregraful vedetelor”, Emil Rengle, și-a câștigat renumele prin faptul că la doar 18 ani a devenit unul dintre cei mai buni dansatori și coregrafi din România, în prezent, el fiind coregraful oficial al emisiunii „Vocea României” de la Pro TV. De ceva vreme tânărul coregraf a pus bazele World Wide Creative Agency, o agenție care caută în mod constant noi talente și care sprijină visele viitorilor dansatori ai României. Îi place să danseze pe Sia și Woodkid, crede foarte mult în ideea de artă care eliberează de prejudecăți și tabuuri și nu îți începe nicio dimineață fără ceai și Yoga.

Citeste mai mult...

Rucsandra Pop: Pentru un scriitor e important să fie auzit de contemporanii lui

Rucsandra PopRucsandra Pop se “joacă cu cuvintele” în poezie, proză și teatru și creează proiecte culturale care au devenit o platformă de exprimare inedită în spațiul cultural al Bucureștiului ultimilor 10 ani.  Toate alături de artiștii, prietenii și susținătorii Hydra Society, organismul cultural “cu mai multe capete” fondat încă din 2006, care promovează creația contemporană, teatrul independent și spiritul colaborativ.

Citeste mai mult...

Adrian Țoca: Cred că tenisul ne oferă enorm de multe lecții pe care le putem lua și aplica instant, într-o situație de zi cu zi din rutina noastră

Adrian Toca

Adrian Țoca este jurnalist și creator de conținut. Din 2012 scrie, editează și are grijă de Treizecizero, comunitatea elegantă a fanilor de tenis din România, un site care publică analize, comentarii, mizează pe un jurnalism constructiv, creativ și inteligent și face legătura între tenis și lecțiile de viață pe care le oferă acesta. Pe langă toate acestea, Adrian e pasionat de online, de inovație și de viitorul publishingului.

Citeste mai mult...

Melania Damian: Aventura Sloop a început cu "hai să facem o mică fabrică de fresh de portocale"

Melania Damian

Melania Damian este clar despre 100% bunătăți și 0% răutăți. Energică, expansivă și mereu pusă pe treabă. Melania este genul de persoană care mișcă munții din loc, care face lucrurile să se întâmple și pentru care inovarea și schimbarea sunt prieteni de-o viață. A lucrat la Moscova și la Londra ani de zile, a coordonat lansări de produse care au schimbat, chiar dacă măcar puțin, lumea în bine. Până la urmă, dorul de casă a învins și s-a întors în România. De câțiva ani conduce o afacere plină de bunătățuri și umor, dar și de fructe și legume, într-un cuvânt Sloop. Melania este al treilea invitat al Rogalski Damaschin și PR România în cadrul interviurilor Good Talks prin care stăm de vorbă cu oameni care prin ceea ce fac schimbă România în bine.

Citeste mai mult...

Cristian Lupșa: Cred că prin jurnalism poți vedea orice lume îți dorești. E unul dintre privilegiile acestei meserii

Cristian Lupsa 2

Cristian Lupşa n-a vrut să se facă doctor, deși părinții, neurochirurg și oncolog în Târgu Mureș, sperau să continue tradiția familiei. Cristi prefera să se afunde în fotoliu cu romane SF și să scrie povești de aventuri în care-și distribuia colegii de clasă. Din ultimii 12 ani, aproape cinci i-a petrecut în SUA, unde s-a îndrăgostit de puterea narațiunii și a poveștilor adevărate de a transforma oameni și comunități. De cinci ani este editor la DoR (Decât o Revistă), un trimestrial de povești spuse cu grijă. A văzut Independence Day de șapte ori și este înnebunit după Mad Men.

Citeste mai mult...

Cristina Hurdubaia: Aș merge cu o căruță la Parlament să le arăt aleșilor că satul românesc are ceva sfânt și greu de găsit în alte părți

Cristina Hurdubaia

Jurnalistă de cursă lungă, reinventată natural în om de PR pentru proiecte din zona culturii alternative, Cristina Hurdubaia sau Hurdis (sau Țăranca Urbană așa cum o găsiți pe Facebook) este probabil cel mai înfocat fan al satului românesc pe care-l cunosc. Practic, dormitorul lui Hurdis este o cameră de muzeu, unde are mobilă veche de 100 de ani, unde nu lipsesc covoarele țesute, cuverturile, scăunelele alea mici pe care se mânca cândva și evident de unde nu lipsește nici măcar soba. Ar vrea să-și construiască o casă lângă Roșia Montană ca să fie mai aprope de oamenii de acolo pe care-i iubește tare mult, crede că ulciorul este șansa României de a se promova corect în afară și s-ar duce cu căruța la Parlament să-i convingă pe politicieni să nu lase satul românesc și meșteșugurile tradiționale să moară. Mereu agitată, uneori visătoare și de cele mai multe ori emanând un aer ștrengăresc, combinat cu un profesionalism de neegalat, Cristina face parte din acei oameni de bine din România cu care ne mândrim să deschidem seria interviurilor Good Talks, o inițiativă Rogalski Damaschin Public Relations în parteneriat cu PR România.

Citeste mai mult...

Reflecţii despre 20 de ani de antreprenoriat. În dialog cu Crenguţa Roşu, DC Communication

Crenguta Rosu Doru Frolu

Interviurile cu Crenguţa Roşu sunt daruri oferite cititorilor. Fascinaţia pe care ele o exercită este expresia unei inteligenţe vii care îşi întreţine flacăra din acceptarea provocărilor morale, teoretice şi sociale ale vremurilor fremătătoare de azi. (D.O.)

Citeste mai mult...

Eul-comunicator şi eul-om. De vorbă cu Corneliu Cojocaru

Cornel Cojocaru 3

Când am iniţiat prezentul dialog, mă gândeam că numeri pe degete interviurile de «entretiens» cu Cornel. Este oarecum un paradox: tocmai el, comunicatorul prin excelenţă, să nu poată fi urmărit într-o conversaţie mai lungă! Cel care e prezent în mintea şi sufletul multor comunicatori, indiferent de schimbul de generaţii, un adevărat senior al şcolii autohtone de PR. Conversaţia mea cu Cornel a început cu aproape 15 ani în urmă şi vă mărturisesc că în antecedentele nostre dialogice de început am regăsit şi seminţele multor chestiuni pe care le-am abordat în interviul de faţă. Vă invit să-l (re)descoperim împreună pe acest « tânăr clasic » al breslei comunicatorilor din România! (D. O.)

Citeste mai mult...

Noemi Meilman: PR-ul nu e operaţie pe creier

Noemi MeilmanNu crede că există greşeli grave în PR, iar cuvântul “criză” îi stârneşte amuzamentul. Asta pentru că lucrează pentru branduri din fashion unde oricând gaseşti “salvarea” într-o idee care ţi-a venit după ce ai citit o carte bună sau ai vizitat un muzeu. Serialul PR Romania susţinut de GMP PR continuă cu Noemi Meilman.

Citeste mai mult...

Mihaela Rus, Vitrina Advertising: Proiectele cele mai reușite sunt cele dedicate cu adevărat oamenilor

Mihaela Rus 2Un dialog despre excelenţă în antreprenoriat şi cea mai puternică organizaţie de femei din România. Vorbim pe larg cu Mihaela Rus, director general la Vitrina Advertising, despre ce înseamnă să fii antreprenor în România de azi, despre agenţia viitorului şi atuurile unui angajator preferat. Avem întâlnire cu entuziasmul unui comunicator trecut prin multe în cei 22 de ani de experienţă profesională. (D.O.)

Citeste mai mult...

Anatomia succesului. Momentul de Aur cu Hortensia Nastase, GOLIN Romania

Golin PRAgency Interviu

Go all in spune povestea unui grup de 34 de tineri, aventura unor prieteni alaturi de partenerii lor, o cautare continua de idei, munca fiecaruia cu sine insusi, cu propriile limite, cu cei din jur, cu bugetele si viata din afara biroului. Goliniştii, cum le place sa se prezinte, au urcat pe scena Galei Romanian PR Award 2014 pentru ravnitul trofeu « Agenţia Anului ». Am stat de vorba cu Hortensia Nastase, Managing Partner GOLIN Romania, pentru a reconstitui acest moment de Aur.

Citeste mai mult...

PR pentru cuvinte. Cuvinte scrise.

Oana Boca StanescuOana Boca Stănescu, cu o experiență de 11 ani în comunicarea editorială și promovarea cărții, spune că, probabil, e normal să ucizi proiectele romantice, după ce treci de 35 de ani. În locul lor iau naștere proiecte actuale, cosmopolite, mișto până la lacrimi așa cum promite să fie ediția de săptămâna viitoare a Festivalului Internațional de Literatură de la București (FILB), brand pe care l-a fondat și de care s-a ocupat din 2008 încoace. Dar cum promovăm cartea, literatura, cultura scrisă? Hai să vedem ce zice Oana în episodul de azi al rubricii realizate de PR Romania în colaborare cu GMP PR.

Citeste mai mult...

Scrie şi în stele: e nevoie de PR

Oana SanduDe când se ştie îi place să privească stelele, iar profesorii din liceu i-au cultivat dragostea pentru comunicare. A combinat cele două pasiuni şi a ajuns să facă PR pentru stele la European Southern Observatory, dar şi la Agenţia Spaţială Română şi Institutul de Ştiinţe Spaţiale. Oana Sandu este invitata noului episod al serialului realizat de PR Romania şi GMP PR.

Citeste mai mult...

Când arta și business-ul fac casa bună împreună

Anca DragoiNevoia de vizibilitate se poate suprapune cu excelența artistică, iar comunicarea le ajută să se potențeze reciproc. PR Romania si GMP PR v-o prezintă azi pe Anca Dragoi, fondatoarea biroului Parteneriat pentru Arte specializat în dezvoltarea de soluții artistice și culturale pe care le ofertează mediului privat. Să citim povestea unui nou model de fundraising.

Citeste mai mult...

PR pe acorduri de muzică electronică

Andi VancaAzi aflăm de la Andi Vanca ce înseamnă să faci PR pentru Electric Castle, cel mai mare festival de muzică din România, organizat în fiecare an în localitatea Bonţida, din judeţul Cluj, la Castelul Bánffy. Pare orginal un asemenea mix de castel în stil baroc şi muzică electronică. Dar să vedem ce iese când punem în scenă şi PR-ul curajos făcut de Andi Vanca. PR România şi GMP PR vă invită să călătoriţi printre acorduri şi note muzicale, PR şi baroc.

Citeste mai mult...

PR în universul comics şi sfera Geek

Miriam IoanaContinuăm să descoperim personaje noi pentru seria de interviuri realizate de PR România împreună cu GMP PR. Născocind printre oameni interesanţi cu minţi creative am găsit două tinere : Miriam Mircea şi Ioana Raluca Popescu de la Fort Knox PR care fac PR pentru East European Comic Con. Ne-au împărtăşit ce înseamnă să faci PR pentru benzi desenate, filme, jocuri, animaţii şi literatura fantasy şi SF. Aflaţi cum începe o zi obişnuită din viaţa lor, învăţaţi din experienţa lor şi inspiraţi-vă. Vă invităm să descoperiţi un alt univers captivant.

Citeste mai mult...

PR-ul ca bijuterie

Penelope PopaNe-am propus să descoperim cum este să faci PR pentru bijuterii, iar cea care ne-a împărtăşit povestea ei a fost Penelope Pope, autoarea brandului Wolf 25. Despre bijuteriile sale spune că scot la iveală cele mai puternice detalii ale personalităţii cuiva, adânc căutate în sine, prelucrate în argint sau alte materiale şi aduse la lumină: unice, neşlefuite şi frumoase. Care mai apoi devin o extensie a propriei personalităţi. Iar în rândurile următoare, realizate de PR Romania cu sprijinul GMP PR, vom afla dacă PR-ul este un mijloc  de a face creaţiile sale să strălucească.

Citeste mai mult...

Miruna Meiroșu, Curtea Veche: Îmi place să cred că promovând lectura schimb ceva în jurul meu

Miruna MeirosuȘi-a dorit să facă PR cultural încă din studenție, prin urmare s-a concentrat să învețe cum, făcând voluntariat internshipuri, cercetări și schimburi culturale. Astăzi este PR Manager la Curtea Veche Publishing și membru fondator al Asociației Curtea Veche și știe că se află în locul potrivit. Miruna Meiroșu, invitata de astăzi a serialulului realizat de PR România împreună cu GMP PR, ne povestește cum se face PR cultural pentru o editură.

Citeste mai mult...

Și delfinii au nevoie de PR, nu-i așa?

Razvan PopescuDe la peste 2 milioane de delfini, câți erau în anii ’60 în Marea Neagră, au rămas doar 100.000 în anii `90. Deși aceasta e o problemă globală care implică acorduri semnate de autorități, în realitate totul se reduce la efortul personal al cuiva foarte pasionat de meseria sa: A fondat o asociație, coordonează studii ca să afle cauzele dispariției delfinilor din Marea Neagră și conduce proiecte prin care să prevină eșuarea acestora. Este vorba despre doctorul în biologie Răzvan Popescu-Mirceni, directorul general al Oceanic Club din Constanța, care spune că relațiile publice îl ajută pentru educație, în primul rând, și pentru atragerea de resurse, în al doilea rând. Vă invităm să aflați cum se îmbină biologia cu relaţiile publice într-un nou episod al serialului realizat de PR România şi GMP PR.

Citeste mai mult...

Andreia Cucu, GSK Romania: ‘Out of the box’ în CSR înseamnă pentru noi, mai mult decât orice altceva, rezultatele concrete care schimbă vieţi

Andreia CucuParteneriatul local dintre GSK România și Salvați Copiii România, încheiat in 2010, se desfășoară sub umbrela 'Fiecare Copil Contează', cu obiectivul de a reduce mortalitatea infantilă în județele cele mai afectate. România ocupă primul loc în Uniunea Europeană la decese infantile, cu o rată dublă față de cea din UE. Am dorit să aflăm ce înseamnă acest program pentru angajaţii GSK România şi am stat de vorbă cu Andreia Cucu, Communication Manager.

Citeste mai mult...

Tatuaj PRintre rânduri

Costi AzoiteiSăptămâna viitoare, Bucureştiul va fi gazda Convenţiei Internaţionale de Tatuaje, eveniment aflat la cea de-a cincea ediţie. Dacă în urmă cu cinci ani numărai participanţii pe degete, astăzi evenimentul reuneşte aproape 100 de artişti tatuatori din peste 20 de ţări, iar publicul îşi face rezervări din vară pentru luna octombrie. Serialul realizat de PR Romania şi GMP PR continuă astăzi cu artistul Costi Azoiţei, sufletul convenţiei şi deţinătorul unui salon de tatuaje din Bucureşti. Aflăm de la Costi ce înseamnă să fii artist tatuator şi în acelaşi timp om de comunicare pentru un public din România, dar şi din străinătate.

Citeste mai mult...

Raluca Papanicoglu: TIFF-ul a fost pentru mine adevărata școală de PR

Raluca Papanicoglu 2An de an, Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF) reuşeşte să transforme Clujul într-un imens centru cultural, cu sute de proiecţii, lansări, concerte, masterclass-uri şi dezbateri. Circa 1.000 de invitaţi - regizori, producători, actori, profesionişti din industrie - au participat la proiecţiile şi evenimentele celei de-a 13-a ediţie a festivalului. Cele 217 filme din 55 de ţări selecţionate la ediţia 2014 au avut parte de circa 400 de proiecţii şi au adus peste 63.000 de plătitori de bilete în sălile de cinema. Lor li se adaugă spectatorii prezenţi la proiecţiile gratuite în aer liber, masterclass-uri, lansări, expoziţii, numărul lor depăşind 100.000 în cele 10 zile de TIFF.

Cum se face PR pentru un festival de film, ne spune Raluca Papanicoglu, Head of Communication TIFF, în seria de interviuri realizată de PR Romania împreună cu GMP PR. În portofoliul Ralucăi se regăsesc proiecte precum Festivalul de Film de Animatie Anim'est, Gala Premiilor Gopo, Noaptea Albă a Filmului Românesc.

Citeste mai mult...

Levente Balint, ACS Poli Timişoara: Mi-aș fi dorit să fiu fotbalist. Iar apoi, să lucrez în PR-ul fotbalului

Levente Balint 2Continuăm serialul realizat de PR Romania împreună cu GMP PR cu Levente Balint, ofiţerul de presă al echipei de fotbal ACS Poli Timişoara, născută prin fuziunea dintre fosta Poli Timişoara (echipă desfiinţată) şi ACS Recaş. Anterior acestei poziţii, a lucrat 10 ani în presa timişoreană, iar din 2005 a devenit ofiţerul de presă al Politehnicii Timişoara. Ne-a împărtășit ce înseamnă să faci PR pentru un club sportiv şi sperăm ca experiența lui să vă inspire!

Citeste mai mult...

Când brandul pentru care faci PR e o vedetă

Edi EnacheSmiley, Inna, Antonia şi Loredana sunt nume care nu au nevoie de prezentare. V-aţi gândit însă ce presupune să faci PR pentru aceste branduri? Noi am fost curioşi să aflăm ce înseamnă să faci PR pentru o vedetă şi am stat de vorbă cu Edi Enache care face PR pentru Adrian Sînă şi Akcent de un an şi jumatate. Experienţa sa în PR şi PR online a început în august 2009 cu Andreea Bălan şi Keo. De-a lungul anilor a colaborat cu Proconsul, Anna Lesko, Blaxy Girls. Din 2011 colaborează cu Marius Nedelcu (ex-Akcent) pentru care face strategie de comunicare şi marketing.

Citeste mai mult...

Marea, marea şi exerciţii de PR

Adrian MontBlancCe au în comun o monografie despre scafandri, proiecte de PR, o ascensiune pe Mont Blanc, un ghid turistic al oraşului Constanţa şi un blog despre viaţă, oameni şi locuri? Toate poartă semnătura lui Adrian Siea, căpitan comandor în marină şi om de PR, răsplătit inclusiv la Romanian PR Award 2012 pentru activitatea sa profesională. Adrian deschide astăzi o serie inedită de interviuri cu oameni de PR din domenii de activitate ceva mai ‘insolite’ şi mai puţin explorate, rubrică realizată cu sprijinul GMP PR. Vă invităm să descoperiți chipuri noi din breasla comunicatorilor și să vă lăsați inspirați de experiența lor.

Citeste mai mult...

În dialog cu Diana Lupescu, Junior Brand Manager Peroni

diana lupescuDacă ar fi să enunț printr-un cuvânt începutul drumului alături de Peroni, aș spune CURAJOS! Anul acesta, împreună cu echipa mea, am pus bazele primului parteneriat cu Romanian Design Week, singurul eveniment național dedicat lumii fascinante a designului și în același timp, am pus temelia primului proiect dedicat în întregime conținutului de brand – blogul Peroni Diario. (Diana Lupescu)

Citeste mai mult...

În dialog cu Corina Ozon despre autenticitate şi puterea cuvântului în PR

corina ozonNu ştiu dacă schimbând locul, Corina şi-a schimbat norocul, aşa cum pretinde zicala. Dar uitându-mă la traseul ei profesional, constat că această primă întorsătură pe care a luat-o destinul ei are de-a face cu o mutare din loc. Timişoreanca adoptată cu dragoste de Bucureşti, aşa cum îi place să se prezinte, ne provoacă să redescoperim rolul de comunicator prin filtrul unui temperament autentic, vioi şi sensibil. (D.O.)

Citeste mai mult...

Secunda de Aur cu Alina Damaschin şi Eliza Rogalski

agentiaanului_final8 campanii care au primit 9 premii și 19 nominalizări în cadrul Romanian PR Award și distincția de Agenția Anului. Ce reprezintă pentru Rogalski Damaschin Public Relations acest premiu și ce aduce cu el?

Alina Damaschin: Înseamnă rezultatul unui an de muncă bună și constantă, în care ne-am concentrat mai mult pe rezultate reale și mai puțin pe premii. Înseamnă o echipă serioasă, determinată și cu reperele corecte în tot ceea ce privește businessul și campaniile pe care le coordonează. Înseamnă clienți al căror business îl cunoaștem foarte bine, care au încredere în noi și care ne stimulează să oferim, de fiecare dată, mai mult și mai bine.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black