29022020

Back Eşti aici:Home Interviuri

Mai multă strategie şi creativitate în campaniile de PR - un interviu cu Mirela Loghin, Grey Romania

Piaţa de PR din România a evoluat destul de mult, iar în ultimii cinci ani putem vorbi chiar despre o maturizare. Cu toate acestea, cred că ne confruntăm cu o lipsă de transparenţă şi conduită morală, aşa cum se întâmplă, de fapt, în mai multe domenii nu doar în PR.

Citeste mai mult...

Să investim în oameni. Un interviu cu Ioana Manoiu, GMP PR

Cred că oamenii de PR acceptă prea multe compromisuri şi îşi încalcă de multe ori principiile pentru a-şi face clienţii fericiţi. Şi nu cred că aceasta este soluţia. Clienţii buni vin la tine fiindcă au nevoie să se consulte cu cineva şi apreciază atunci când îţi susţii ideile.

Citeste mai mult...

Mai avem de lucru la nivelul profesionalismului în PR

Cred ca omul de PR exprimă un punct de vedere din „întregul” reprezentat de o problemă, mai ales când e vorba de o problemă complexă. În acelaşi timp, însă, cred că dacă un profesionist de relaţii publice îşi exercită meseria corect şi lucrează pentru consolidarea reputaţiei unei companii/client/brand în tot ceea ce face, nu are cum să greşească. Pentru ca nu poţi construi reputaţie decât dacă aliniezi sau armonizezi faptele cu vorbele, nu doar le cosmetizezi.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black