Dezbatere PR România: Tandemul agenţie-client. Tablou cu multe faţete.

relatie_agentie_clientÎnţeleg agenţiile aşteptările şi nevoile clienţilor? Dacă considerăm rezultatele barometrului de cercetare EUPRERA derulat anual am putea răspunde prin da şi nu. 83% dintre consultanţii europeni intervievaţi consideră că motivaţia principală pentru care clienţii apelează la serviciile lor este insight-ul strategic şi/ sau de marketing pe care îl oferă. Această percepţie este confirmată doar de 42% dintre clienţii care au participat la studiul european.

Se pare că cele mai multe organizaţii apelează la consultanţi din raţiuni legate de nevoia de suplimentare a resursei umane.

Aşadar, unde se întâlnesc aşteptările celor două tabere? Care sunt aspectele deosebite ale acestei relaţii de parteneriat? De ce mecanisme concrete dispun părţile pentru sudarea unei relaţii efeciente de business care să valideze regulat aşteptările partenerilor?



Vă invităm să reflectăm împreună la cele de mai sus şi aşteptăm cu interes comentariile voastre la finalul acestui intro. Fiecare dintre noi poate contribui la o mai bună înţelegere a subiectului. În fiecare lună vom avea şi un invitat special care va contribui la dezbatere printr-un  editorial special. Invitata acestei luni - Andreea Leonte, Senior PR Consultant la McCannPR. Let's debate!


Dana Oancea, fondator PR România