Înţeleg agenţiile aşteptările şi nevoile clienţilor? Dacă considerăm rezultatele barometrului de cercetare EUPRERA derulat anual am putea răspunde prin da şi nu. 83% dintre consultanţii europeni intervievaţi consideră că motivaţia principală pentru care clienţii apelează la serviciile lor este insight-ul strategic şi/ sau de marketing pe care îl oferă. Această percepţie este confirmată doar de 42% dintre clienţii care au participat la studiul european.
Se pare că cele mai multe organizaţii apelează la consultanţi din raţiuni legate de nevoia de suplimentare a resursei umane.
Vă invităm să reflectăm împreună la cele de mai sus şi aşteptăm cu interes comentariile voastre la finalul acestui intro. Fiecare dintre noi poate contribui la o mai bună înţelegere a subiectului. În fiecare lună vom avea şi un invitat special care va contribui la dezbatere printr-un editorial special. Invitata acestei luni - Andreea Leonte, Senior PR Consultant la McCannPR. Let's debate!
Dana Oancea, fondator PR România