25062017

Back Eşti aici:Home Dezbateri Dezbateri actuale Incredere si PR

Aurelian Horja: PR it’s not about YOU, it’s about US

Aurelian Horja trustComunicarea este bidirecțională! Renunță la ideile secolului trecut … PR it’s not about YOU, it’s about US. E un dialog, o relație … nu un discurs. Renunță la ‘ținte’, construiește relații cu publicurile! Tratează-ți publicurile ca parteneri ai relației. PR-ul trebuie să își facă datoria din definiție pentru că, dacă noi toți făceam asta și nu confundam mult timp PR-ul cu spin-ul, animatoarele, jurnaliștii plătiți la negru sau cu monologurile sforăitoare, nu ne găseam în situația asta ca industrie. (Aurelian Horja)

Citeste mai mult...

Felicia Moga: Încrederea ca mesaj, fără a fi dublată de fapte, este una dintre cele mai riscante, pernicioase și tentante capcane din PR

Felicia Moga trust

Ceea ce lipseşte cumva unor analize, alminteri foarte bune, care au apărut în presa românească şi internaţională în ultimii 5 ani este circumscrierea temelor specifice industriei de PR într-un spaţiu de idei mai larg şi mai bogat în informaţii multi-disciplinare. Felicia Moga, Group Manager la DC Communication, reuşeşte să racordeze dezbaterea PR România despre rolul relaţiilor publice în mecanismul încrederii la un context de analiză multi-disciplinar cu implicaţii prolifice pentru breasla comunicatorilor. (D.O.)

Citeste mai mult...

Ştefan Liuţe: Comunicatorul este astăzi un personaj renascentist, un hub, un mediator și un facilitator

Stefan Liute trust

Comunicarea eficientă este o abilitate rară. Puțini oameni sau lideri o au „de la natură”, iar toți ceilalți trebuie să apeleze la specialiști. Iar comunicarea e importantă pentru dobândirea și păstrarea încrederii nu pentru că ar înlocui faptele, ci pentru că poate ajuta la înțelegerea lor rapidă și corectă. (Ştefan Liuţe)

Citeste mai mult...

Cătălin Teniţă: Ideal, comunicatorul ar trebui să fie Jiminiy Cricket - greieraşul conştiinţa morală

Catalin Tenita trust

Cătălin observă, descrie, comentează, judecă probleme mai puţin explorate în mecanismul încrederii, fiind şi un admirabil partener de dialog. Seducător prin vervă şi intimidant printr-un enciclopedism de luat în seamă, discursul său aduce dezbaterii PR România un suflu ‘clasic’, dar nu mai puţin relevant, şi o perspectivă culturală care invită la reflecţie. (D.O.)  

Citeste mai mult...

Corneliu Cojocaru: Liderii trebuie să accepte să se schimbe în pas cu lumea, altfel e zbatere în van din partea omului de PR

Cornel Cojocaru 3

Omul de PR şi rolul său trebuie să se modifice în aceeaşi măsură cu vremea şi vremurile. Presupune transpiraţie şi inspiraţie plus vocaţie de … comunicator. Câţi o fac ? Nu ştiu răspunsul … Dar ştiu că foarte mulţi PR-işti care ştiu ce au de făcut încă trebuie să ducă lupte grele cu liderii organizaţiei lor pentru a-i face să înţeleagă chiar această evoluţie a lumii! (Cornel Cojocaru)

Citeste mai mult...

Robert Uzună: Contextul actual oferă suficient de lucru relațiilor publice

Robert Uzuna trustRobert redă dezbaterii PR România ceva din precizia logicianului. E un discurs care identifică o serie de problematici, decupându-le din spaţiul complicat al contextului economic şi social în care trăim şi transformându-le într-un teren de dezbatere prolific pentru breasla comunicatorilor. Un interviu despre rolul omului de PR în mecanismul încrederii, despre umanizarea leadershipului formal şi rolul 'angajaţilor obişnuiţi' în acest proces, dar şi despre talentul consultantului de PR de a convinge managementul de top să accepte „democratizarea” proiecției imaginii corporatiste. (D.O.)

Citeste mai mult...

Corina Vasile: Dacă arată ca o raţă, merge ca o raţă, măcane ca o raţă, e RAŢĂ!

Corina Vasile 2Corina zăboveşte cu vigoare şi pragmatism asupra ingredientelor care fac să meargă tandemul lider-comunicator. În ecuaţia încrederii reapare autenticitatea. Pentru că, să nu uităm, „în trecut, PR-ul putea împacheta şi difuza către publicurile-ţinta aproape orice imagine pentru orice lider, aproape indiferent de ‘material’. Dacă se afla că personajul nu e tocmai autentic şi că, vorba lui Preda, ‘ocupaţiunea lui mintală e la alte prostii’, era cu totul accidental şi, în afară de lucruri cu adevărat grave, se putea repara, explica, pune în context. Acum nu prea mai e suficient să fii bun la împachetat frumos liderul. Lucrăm integral cu materialul clientului în materie de lideri.“

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski: Niciodată în istorie PR-ul n-a avut un rol mai important ca acum – acela de a alinia organizațiile la așteptările publice

Eliza Rogalski trust

Evenimentele ultimilor ani aruncă o lumină nouă asupra unor teme brizante din registrul comunicatorului modern. Încrederea în lideri revine şi ea în actualitate, provocând o serie de reaşezări valorice. Prin contribuţia Elizei Rogalski, lansăm astăzi o colecţie de interviuri cu reprezentanţi de top ai breslei comunicatorilor români în speranţa unui plus de înţelegere a rolului relaţiilor publice în mecanismul încrederii. Sperăm să vă inspire! (D.O.)

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site