24062017

Back Eşti aici:Home Dezbateri Graffiti PR intră în portofoliul de investiții al antreprenorului Cătălin Chiș

Graffiti PR intră în portofoliul de investiții al antreprenorului Cătălin Chiș

Catalin ChisCătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations, una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare și relații publice din România. El deține astfel 86% din acțiunile companiei, pe care le-a achiziționat de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA.

Afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România, Graffiti PR ocupă locul trei în topul de performanță al agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, și deține multiple recunoașteri și premii pentru eficiența, inovația și creativitatea campaniilor derulate în fiecare an sub semnătura sa. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro și are în prezent o echipa de 33 de profesioniști în comunicare.

Cătălin Chiș, noul acționar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenția completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicații și tehnologie: „În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcții de la prima cărămidă, am susținut start-up-uri care făceau primii pași sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcționare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creștere. Graffiti PR, cea mai recentă investiție din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client și, alături de Grupul APS, vom dezvolta sinergiile necesare, astfel încât creșterea business-urilor să fie relevantă și cu valoare semnificativă pentru toți".

Începând cu 2012, anul afilierii la rețeaua globală Ketchum, Graffiti PR a intrat într-un proces de dezvoltare continuă a produsului agenției, ajungând în prezent la verticalizarea unor competențe cu un puternic diferențiator în piață, printre care Brand Strategy, Sustenabilitate și CSR, Branded Entertainment și Advocacy.

„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie și comunicații, fiind investiții cu viitor pe termen lung. În contextul în care generațiile se schimbă semnificativ, informațiile se transmit în noi coduri și limbaje, iar mediile sunt liberalizate și extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiția într-o companie precum Graffiti PR aduce competențe care completează firesc zona de tehnologie", explică antreprenorul Cătălin Chiș.

“Produsul local de consultanță în comunicare va trebui să urmeze cât mai rapid dinamica globală și în special integrarea tehnologiei în produsul de comunicare. Prin această schimbare de acționariat vom avea acces mult mai rapid și mai facil la acest tip de resurse prin sinergiile pe care urmează să le creăm cu restul companiilor cu un ADN puternic tehnologic din Grupul APS. Creatorii de povești de la Graffiti PR vor avea suport continuu și asistență de la creatorii de soluții din IT&C. Sunt posibilități nelimitate la un click distanță. Îi mulțumesc lui Cătălin Chiș pentru încredere, clienților alături de care am crescut în ultimii ani și, nu în cele din urmă, zaggerilor din echipa Graffiti PR, pentru că au contribuit la crearea unui business atât de puternic și, iată, interesant pentru investitori. Echipa va rămâne în aceeași structură, iar viitorul Graffiti PR continuă în direcția stabilită – întărirea competențelor de consultanță, dezvoltarea competențelor verticale strategice pentru agenție și integrarea tehnologiei în produsul oferit, totul cu o viteză de răspuns cât mai crescută”, declară Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti PR.

Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se așteaptă la consolidarea poziției ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România: “Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-și din inovație un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanță de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare și atașată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziția Graffiti PR în piață.”

Începând cu 2012, Graffiti PR este agenția afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.

”Ne bucurăm să avem un partener atât de puternic în România. Graffiti PR este de departe unul dintre cei mai inovatori afiliați ai Ketchum, iar integrarea componentei de tehnologie se potrivește perfect cu strategia Ketchum pe termen lung. Le dorim mult succes – pe care de altfel ne-au demonstrat deja că îl pot construi printr-o echipă solidă și un produs puternic”, declară Mark Hume, COO Ketchum Europe.


Despre Graffiti Public Relations
Fondată în 1997 ca parte a grupului local de comunicare BBDO, Graffiti PR este una dintre agențiile de comunicare din top trei din România. Graffiti PR oferă clienților săi din industrii diverse, ce variază de la IT&C la petrol și gaze și de la automobile la farmaceutice, soluții complexe de comunicare, branding, advocacy și CSR care adresează probleme de business și reputație folosindu-se de o abordare ancorată în strategia de business, soluții creative ce își propun să schimbe abordarea și metodele de măsurare viabile pentru a construi comunicare de brand, reputație și încredere în rândul stakeholderilor. Din 2012, Graffiti PR este afiliat exclusiv pentru România al Ketchum, parte din Omnicom Public Relations Group.

Despre Cătălin Chiș și Grupul de companii APS
Fondator al grupului de companii Active Power Solutions, Cătălin Chiș deține un portofoliu diversificat de afaceri (distribuție, producție și servicii), concentrate pe domeniul tehnologiei și al comunicațiilor. Activitatea companiilor sale înseamnă 13 birouri în România și unul în Marea Britanie (Londra), 300 de angajați și o cifră de afaceri de 6 milioane de euro (2015).
Din Grupul APS fac parte:
LIFE IS HARD S.A. - prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București - piața AeRo. Compania are 13 ani experiență în dezvoltarea de aplicații pentru piața B2B din România și este dezvoltatorul 24broker.ro, cea mai mare platformă de brokeraj din Romania, care tranzacționează asigurări în valoare de peste 150 de milioane euro în fiecare an. Rezultatele sale de excepție au adus-o, doi ani la rând (2014, 2015), în topurile Deloitte CE Technology Fast 50 și Deloitte FAST 500 EMEA (include Europa, Middle East&Africa), iar în 2015 compania a câștigat la Londra marele premiu la categoria BEST ERP/CRM SOLUTION OF THE YEAR”, oferit în cadrul European IT&Software Excellence Awards; ACTIVE POWER SOLUTIONS (APS) - specializată în servicii telecom customizate pentru piețele B2B și B2C. Compania a fost fondată în 2001 și este unul dintre cei mai logevivi jucători pe această piață. Din 2005 a devenit partener Vodafone România, care i-a acordat, de 6 ori în 10 ani, statutul de Partenerul Anului pe segmentul B2B; RT SOLUTIONS - înființată în 2008, compania activează în prezent pe zona de distribuție B2B și B2C de servicii de energie (ENEL); BARANDI SOLUTIONS - achiziționată în 2013, compania își concentrează activitatea pe zona de outsourcing IT; NOAH Watches - start-up activ în industria fashion de lux, susținut din 2016 de către antreprenorul Cătălin Chiș, în calitate de acționar.
Printre proiectele recente ale Grupului APS se numără okey.ro, primul soft de management al afacerii cu preț accesibil și rezultate semnificative în gestionarea afacerii. Proiectul este dezvoltat de către echipa LIFE IS HARD, ca soluție ce vine în sprijinul micilor antreprenori din România și aduce facilități importante la utilizare acordate IMM-urilor și proiectelor antreprenoriale aflate la debut.  
Cătălin Chiș se implică activ în susținerea de start-up-uri, în special din zona IT și telecom, prin platforma sa “SusținAntreprenoriatul.ro” și este implicat de asemenea în dezvoltarea comunității, prin Fundația “Părinți din România”. Cel mai cunoscut proiect al fundației este  Peditel 1791, primul call center pediatric din România, disponibil non-stop pentru urgențe și sfat medical pediatric gratuit.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site