23102017

Back Eşti aici:Home Dezbateri

Aneta Bogdan: Autenticitate în branding

aneta_bogdanDana m-a invitat să scriu despre branding pentru PR Romania, o invitaţie de nerefuzat, pentru că, profesional, mă simt structural apropiată de PR ca disciplină şi practica de relaţionare şi comunicare. Altfel spus, consider că PR-ul are mult mai multă treabă cu brandingul decât ar părea la prima vedere. Dana mi-a sugerat chiar o listă de subiecte de interes pentru comunitatea oamenilor de PR, lista pe care, recunosc, am fost iniţial tentată să o ignor, până când m-am uitat cu atenţie peste ea şi ochii mi-au căzut pe ‘autenticitate şi integritate în construcţia de brand’. Ouch! Nici nu putea Dana să zgândăre mai adânc! Oricum, tema va fi tratată în două episoade separate: azi voi vorbi despre autenticitate, iar într-un eseu viitor, despre integritate. Pentru cei care mă citesc prima oară, trebuie doar să atrag atenţia asupra capacităţii mele nedisimulate de a omorî vaci sacre — nu o fac pentru a şoca, ci dintr-un spirit profund pragmatic pe care îl port în mintea mea şi care mă obligă să dau la o parte ceea ce mă încurcă (mă rog, şi pentru ceva entertainment intelectual … ca să fiu sinceră până la capăt).

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site