17102019

Back Eşti aici:Home Articole Digital PR Alexandru Negrea: de la freelancer la Social Media Manager

Alexandru Negrea: de la freelancer la Social Media Manager

Pin It

alexandru_negreaDupă 3 de ani de activitate ca blogger, ai trecut de cealaltă parte a baricadei, accepând funcţia de Social Media Manager în cadrul BCR. Ce reprezintă pentru tine această schimbare?


De când merg la birou sunt mult mai eficient, chiar dacă lucrez mai puţine ore decât lucram de acasă. În orele petrecute la birou ştiu exact ce trebuie să fac, iar în acest timp nu mă pot întinde în pat, nu mă pot uita la TV, nu pot ieşi la plimbare cu orele, cum făceam când eram freelancer. Din anumite puncte de vedere era mai bine atunci, din alte puncte de vedere e mai bine acum. Cu orice decizie, pierzi din anumite puncte de vedere, dar câştigi din altele.

Ce modificări a suferit programul tău odată cu trecerea de la un program flexibil la unul fix?


Lucrez în timpul petrecut la birou pentru BCR , iar seara, când ajung acasă, mă dedic proiectelor personale. În felul acesta în week-end sunt liber şi intru pe net doar de pe telefon, să mai postez un status pe Twitter, sau să verific e-mailul. Oricum nu pot sta foarte mult departe de Internet.

Unii freelanceri din online deţin abilităţile necesare pentru a lucra în cadrul unei corporaţii, alţii nu. Care sunt, din punctul tău de vedere, elementele care fac diferenţa?


Nu consider că am încă vechimea necesară să ofer un răspuns argumentat în această problemă, dar bănuiesc că experienţa într-o altă corporaţie poate fi un avantaj de care eu, din păcate, nu beneficiez. Eu am avut şi mici probleme de adaptare la colectivul din care, mai nou, fac parte. Sunt o fire sociabilă în general, dar, în materie de muncă în echipă, mi-am cam pierdut antrenamentul.

Ce implică mai precis activitatea de Social Media Manager pe care o desfăşori în cadrul BCR?


Alături de colegii de la marketing şi de cei de la comunicare mă ocup de conturile sociale ale BCR şi mă implic activ în campaniile desfăşurate de BCR în mediul online, coordonând componenta de bloguri.

O bancă trebuie să transmită clienţilor şi potenţialilor clienţi încredere şi stabilitate. Există instituţii de acest gen din ţară sau străinatate pe care le admiri pentru activitatea în social media? Ce greşeli ai observat în ceea ce priveşte activitatea acestora în mediul online?


Nu sunt bănci care să fi avut o activitate intensă în Social Media până acum, deci nu ştiu ce exemple aş putea să ofer. Instituţia bancară pare să se schimbe în bine in România, deci exemplele pozitive sper că vor apărea în următorii ani.


Alexandru Negrea are 26 de ani şi se declară un om calm şi relaxat. Deţine unul dintre cele mai renumite bloguri din România, bucurându-se de apariţii atât în presa tradiţională, cât şi în mediul online. Pe fondul creşterii importanţei reţelelor de socializare ca instrument de promovare, a acceptat poziţia de Social Media Manager în cadrul BCR.
Interviu realizat de Evelina Catoi, Junior Editor PR Romania. Copyright PR Romania, un proiect Forum for International Communications.

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black