25062017

Back Eşti aici:Home Articole Comunicare de brand Senzaţii tari româneşti la Cannes, marca McCann Erickson

Senzaţii tari româneşti la Cannes, marca McCann Erickson

rom1"Eu personal am o istorie foarte lungă cu acest produs şi sunt foarte mândru că steagul românesc, şi pe produs, şi la propriu, în numele noastre a fluturat săptămâna trecută la Cannes”. Cu această afirmaţie Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson, a deschis o conferinţă de presă organizată ieri de McCann PR pentru sărbătorirea celor 9 trofee pe care McCann Erickson le-a adus pentru Campania ”American ROM” dar şi pentru România, în cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions.



Adrian Boţan, Creative Partner McCann Erickson, consideră că această performanţă este importantă pentru publicitatea românească, pentru brandingul românesc şi mai ales speră să inspire pe mai mulţi tineri să vină în publicitate. Mai mult aduce un aport bun la dezvoltarea regiunii, la o imagine mai bună a României, spunând despre aceasta:  "Imaginea României ar trebui să se bazeze din ce în ce mai mult pe produsele şi pe business-urile pe care le fac românii şi de asta ar fi foarte important daca s-ar lua în calcul chestia asta când s-ar crea o strategie de brand naţional". Următorul challenge este să se depăşească acest lucru şi să se confirme, adaugă Adrian Boţan.

Performanţa este cu atât mai mare cu cât acest rezultat plasează România pe harta celor mai cunoscute, creative şi performante ţări din industria publicităţii internaţionale. McCann România a reuşit să ia în acest an mai multe premii decât toate ţările din regiunea CEE cumulat. 

Premiul Titanium, un ultim premiu şi cel mai mare câştigat chiar în Ziua Drapelului României, se dă pentru curaj, curaj cu care au mai fost premiate două branduri mari în lume: Volswagen şi Nike, iar acum Rom se alătură. Ceea ce demonstrează că orice brand dacă este vizionar, se poate bate cu Nike, aşa cum afirmă Adrian Boţan. Acest ultim premiu a confirmat o campanie de succes care a trecut prin tot spectrul comunicării, o campanie integrată 380 de grade, nu 360, remarcă Bogdan Enoiu rom2

Ce a contat mai mult în câştigarea premiilor? Dinu Pănescu, Group Creative Director, McCann Erickson Romania, consideră că non-conformismul ideei, faptul că s-a dus mai departe şi nu au fost doar nişte promisiuni. Şi mai adaugă Bogdan Enoiu, efectul de underdog, faptul că România a venit de nicăieri.

Sorin Alexandrescu, Director General Antena 1 şi fost Director General Kandia Excelent, spune despre produs că s-a dorit o reconfigurare, dat fiind faptul că acest produs nu este doar un simplu produs, este ”a category of one”, un mix de produse.

Mihuţ Crăciun, General Manager, Kandia Dulce, prezent în cadrul evenimentului, a vorbit despre Rom, ca despre un brand tradiţional românesc, cu care să ne mândrim şi care a devenit brandul favorit al românilor. „Când spui ROM... spui ROMân, spui ROMânia... si exact asta ne-am dorit să realizăm cu geniala campanie ROM. ROM ne-a însoţit de-a lungul vieţii şi va însoţi şi generaţiile viitoare datorită puterii brandului, care reaminteşte tuturor ce înseamnă să fii ROMân şi să fii mândru de acest lucru, să ai curajul să spui ceea ce simţi şi, mai mult, să trăieşti senzaţiile tari aşa cum numai noi, ROMânii, ştim să o facem. O campanie foarte curajoasă, care a reuşit nu numai să strângă un număr impresionant de premii la toate festivalurile de profil, o premieră la Cannes pentru ROMânia şi pentru un brand ROMânesc, dar, mai mult, a reuşit să transmită peste hotare „Senzaţiile Tari ROMâneşti”!, a spus Mihuţ Crăciun.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, acesta a anunţat în cadrul evenimentului, planuri de extindere în afara ţării (Italia, Spania, Ungaria), în condiţiile unei pieţe în descreştere şi un mai mult focus pe tineri. 

Din partea Kandia Dulce, la campanie au lucrat Gabriela Munteanu (Market Activation Manager), Ruxandra Stănuică Bărbulescu (Marketing Manager), Gianina Popescu (Brand Manager) şi Elena Nestor (Brand Manager). Regizorul spoturilor a fost Radu Munteanu, iar casa de producție, Multimedia Est.

Echipa McCann Erickson care a lucrat la campanie este formată din Adrian Boţan (Creative Partner), Cătălin Dobre (Group Creative Director), Dinu Pănescu (Group Creative Director), Ionuţ Cojocaru (Art Director), Andra Badea (Art Director), Florin Florea (Copywriter); Ruxandra Săvulescu (Account Director), Lavinia Văduva (Senior Account Executive), Ileana Şerban Pîrîu (Human Insight Director); Alina Carasol (Media Manager Universal McCann), Victor Croitoru (Planning Director Universal McCann), Monica Stoica (Media Planner Universal McCann); Ruxandra Vasilescu (PR Manager McCann PR), Sorina Iordan (PR Executive McCann PR); Cristina Bîrleanu (Account Director MRM Worldwide), Ramona Mandu (Junior Strategic Planner MRM Worldwide), Laurenţiu Stere (Art Director MRM Worldwide), Paul Cioc (Copywriter MRM Worldwide), Viorel Sfetea (Web Developer MRM Worldwide), Daniel Manea (Senior Flash Developer MRM Worldwide), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Emil Gheorghe (Senior Developper MRM Worldwide) şi Tiberiu Munteanu (A/V Manager).


A relatat Florina Baciu, Editor PR Romania

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site