19032024

Back Eşti aici:Home Articole

Au inceput inscrierile in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati 2016

banner RaiffeisenRaiffeisen Bank lanseaza a sasea editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen derulat de o banca din Romania. Cele mai apreciate si sustinute 10 proiecte inscrise in program vor primi o finantare de 10.000 euro fiecare.

Citeste mai mult...

Cultură și business – frenemies în comunicare

Dora Mircea Radu

Parteneriatele între mediul de afaceri și mediul cultural în general, respectiv evenimentele culturale în special, sunt o prezență deja firească pe piața (sic!) din România. De aceea probabil că unii din actorii industriei comunicării culturale, respectiv unii din reprezentanții mediului economic consideră că lucrurile sunt clare, că ele funcționează așa cum funcționează de ani buni și că nu mai este nevoie de o conceptualizare a acestui dialog. Acest text se adresează celor care nu se regăsesc în aceste certitudini și care doresc să analizeze relația cultură - business într-o manieră cât mai complexă și deschisă.

Citeste mai mult...

Despre viciul profesional numit AVE

Evaluare AVE

Provocările cu care se confruntă industria de PR ajung invitabil la practica evaluării care avansează greoi şi nesatisfăcător. Bunele practici în evaluare rămân minoritare şi, în aceste condiţii, valoarea funcţiei de PR în faţa altor funcţii de business este pusă adesea sub semnul întrebării. Practica are nevoie de un reset la capitolul măsurători, un nou început într-ale uzanţelor de până acum. Practicienii trebuie să regândească evaluarea şi s-o reconecteze la menirea activităţilor de PR şi la procesele de business, chiar dacă acest demers este laborios şi costă.

Citeste mai mult...

Coca-Cola HBC România lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele de sustenabilitate

Lansare Dupa Noi

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților. “După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

Citeste mai mult...

Eduard Gongonie, Nestlé Romania: Comunicarea internă devine un instrument esenţial de leadership

Eduard GongonieContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 16 alături de Eduard Gongonie, Communication Director la Nestlé România.

Citeste mai mult...

Oana Cristea, pastel: Generația Millennials nu doar adoptă mesaje, ci are nevoie să creadă în ele

Oana CristeaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 15 alături de Oana Cristea, Internal Communication & Public Affairs Manager la pastel.

Citeste mai mult...

Mona Opran, Centrade Cheil: Relația angajat-angajator a trecut dincolo de relația contractuală – prestezi un serviciu și ești remunerat

Mona opranContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 14 alături de Mona Opran, COO Centrade Cheil.

Citeste mai mult...

Alexandru Aldoescu, Samsung: Credem foarte mult în activități în care angajații companiei au ocazia să discute și să împărtășească

Alex Aldoescu

Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 13 alături de Alexandru Aldoescu, Head of HR & General Affairs la Samsung Electronics Romania.

Citeste mai mult...

Diana Zamfir, DHL: Când coordonezi comunicarea internă, nu poţi fi ultimul care se adaptează contextului de business

Diana ZamfirContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 12 alături de Diana Zamfir, HR & Training Manager la DHL Internaţional România.

Citeste mai mult...

Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți

Bursele McDonalds 2Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.

Citeste mai mult...

Ruxandra Pirojoc, Bayer: Poartă-te cu angajaţii tăi aşa cum ai vrea să se poarte ei cu cel mai important client

Ruxandra Pirojoc

Episodul 11 al serialului nostru o are ca invitată pe Ruxandra Pirojoc, Head of Communications Romania şi Bulgaria la Bayer. Vorbim despre statusul comunicării interne ca disciplină de business, doza de agilitate cu care trebuie să se înarmeze un comunicator intern pentru a face faţă schimbărilor tehnologice, structurale şi de context, despre evoluţia tehnicilor de segmentare a publicului intern şi raportarea millennials la valorile corporatiste. Îi mulţumim pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Mihaela Abagief, AVON: Noile tehnologii sunt un instrument și nu un scop. Lecția cea mai importantă e aceea că lucrăm pentru oameni ca noi

Mihaela AbagiefContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 10 alături de Mihaela Abagief, Sales Support Manager la AVON Cosmetics.

Citeste mai mult...

Andreea Pană, eMAG: Millennials ne provoacă să ieşim din tipare şi să comunicăm mai deschis, mai transparent, mai uman

Andreea PanaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 9 alături de Andreea Pană, Internal Communications Consultant la eMAG.

Citeste mai mult...

Raluca Ioana Ezaru, Telekom: În comunicarea internă, abordarea strategică este esenţială

Raluca EzaruEpisodul 8 al serialului nostru o are ca invitată pe Raluca Ioana Ezaru, Manager Comunicare Internă, Evenimente şi Responsabilitate Corporativă la Telekom România. Vorbim pe larg despre statusul comunicării interne, doza de agilitate de care are nevoie un comunicator intern, raportarea millennials la valorile corporatiste şi traducerea walk the talk în comunicarea internă. Îi multumim Ralucăi pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Magda Bunea, NESTworking: ‚Antrenează comunicarea, asigură-te că e în formă’

Magda BuneaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 7 alături de Magda Bunea, o excelentă parteneră de dialog şi o „arhivă“ respectabilă în materie de coaching şi comunicare internă. Magda este unul dintre primii coachi din România, cu o experiență considerabilă în domeniul marketingului și relațiilor publice. A lansat acum doi ani un atelier de coaching în comunicare – ”NESTworking” – tocmai ținând seama de nevoia de a avea un instrument de implementare a coaching-ului ca bază a comunicării interne specifice culturilor organizaționale performante.

Citeste mai mult...

Andreea Brahastianu, CEZ Romania: Dacă în trecut vorbeam an de an despre noi trenduri în comunicarea internă, astazi vorbim zi de zi despre noi instrumente, aplicaţii, influenţatori şi gadgeturi

Andreea BrahastianuEpisodul 6 al serialului nostru o are ca invitată pe Andreea Brahastianu, Manager Comunicare Internă şi CSR la CEZ România. Vorbim pe larg despre evoluţia comunicării interne către un rol mai complex şi strategic de facilitator, influenţator, coach, partener al business-ului şi creator de dialog.

Citeste mai mult...

Anca Oreviceanu, Dacia și Grup Renault România: Generațiile foarte tinere aderă mai puțin la valori de tip tradițional, dar asta nu înseamnă că evită corporațiile

Anca Oreviceanu 2Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 5 alături de Anca Oreviceanu, Director Comunicare la Dacia și Grup Renault România. Îi mulţumim pentru participare şi deschidere.

Citeste mai mult...

Irina Stoltz, IBM Europe: Pe cât de rebeli în a sări peste ierarhii se afişează millennials la prima vedere, pe atât de vizibili sunt în mediul corporatist

Irina Stoltz 2Episodul 4 al serialului nostru o are ca invitată pe Irina Stoltz, Internal & Executive Communications Specialist la IBM Europe, Software. Vorbim despre reinventarea comunicării interne sub impactul tehnologiei, despre îmbinarea « soft skills » cu « coding skills » în jobul comunicatorului intern, despre raportarea millennials la valorile corporatiste şi traducerea walk the talk în comunicarea internă. Îi mulţumim Irinei pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Dana Bănuţă, OMV Petrom: Cred că tehnicile de segmentare şi abordare a publicului intern trebuie să fie mai versatile

Dana Banuta 2

Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 3 alături de invitata noastră – Dana Bănuţă, Head of Internal Communications Department la OMV Petrom. Îi mulţumim pentru participarea constantă la dezbaterile PR Romania.  

Citeste mai mult...

Ana-Ilinca Macri, BCR: Orice noutăţi ar apărea, dialogul faţă în faţă rezolvă orice nelămurire

Ana Ilinca Macri 2Episodul 2 al serialului PR România o are ca invitată pe Ana-Ilinca Macri, Şef Departament Comunicare Internă şi Identitate Organizaţională la Banca Comercială Română. Discutăm despre statusul comunicării interne ca disciplină de business, doza de agilitate cu care trebuie să se înarmeze un comunicator intern pentru a face faţă schimbărilor tehnologice, structurale şi de context, despre online şi offline în comunicarea internă şi evoluţia tehnicilor de segmentare a publicului intern. Îi mulţumesc Ilincăi pentru dialogul util şi agreabil.  

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP