19032024

Back Eşti aici:Home Articole

Aneta Bogdan: Well, cam asta e drama zilnică a practicianului în branding, felul în care practica îți contrazice teoria!

Aneta Bogdan interviu

Brandurile țin de percepția publică, de raportul dintre promisiunile mesajelor corporatiste și așteptările publicului față de companii. Brandurile dau seama, în bună măsură, de sănătatea dialogului companiilor cu partenerii lor. Valoarea brandurilor și notorietatea lor sunt un diagnostic al relațiilor dintre companii și grupurile cointeresate* ale acestora. Dar cât de conștiente sunt companiile din România de nevoia de integrare a așteptărilor grupurilor cointeresate în construcția de brand? Putem vorbi deja de o cultură a brandingului în România? Înțeleg companiile din România importanța angajamentului intern față de ceea ce reprezintă un brand?

Citeste mai mult...

Horia Oane: Prețul cel mai mic e o idee proastă

Horia-Oane BroHouse

Prețul cel mai mic generează ZERO loialitate

Nu este nimic în neregulă cu ieftin! „Ieftin” este o mare valoare și servește o mare funcție. Problema cu această poziționare este atunci când „ieftin” nu înseamnă ceea ce spui cu adevărat.

Citeste mai mult...

Percepția practicienilor despre activitățile de lobbying din România

Viorica RoscaÎn luna octombrie, Guvernul României a pus în dezbatere publică un proiect de OUG privind transparența în domeniul lobby-ului și al reprezentării intereselor. La doar câteva zile distanță, ALDE a depus în Parlament o inițiativă legislativă cu același conținut. Ambele propuneri de reglementare reprezintă o traducere adaptată a legii din Austria, în vigoare de la 1 ianuarie 2013.  

Citeste mai mult...

Lidl susține Ambasada Sustenabilității în România și lansează împreună proiectul „100 de Români”

1-om-ar-pleca-definitiv-din-tara 100-de-romani

În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”, un proiect-radiografie a societății românești. „100 de Români” este un audit statistic care răspunde la întrebarea “Dacă România ar fi o comunitate formată din 100 de oameni, cum ar fi ei?”. Cât de educați sau cât de săraci? Cum ar arăta viața lor? Ce este bine și ce este rău în România la 100 de ani?

Citeste mai mult...

Campaniile Samsung în contextul local de comunicare

Ioana SigarteuPentru a genera o comunicare eficientă, Samsung se adaptează contextelor locale și globale, cu scopul de a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență mediată tehnologic. Strategia și mesajele trebuie să fie coerente și să se alinieze în comunicarea de brand globală, însă adaptarea la contextul local este esențială în atingerea publicurilor țintă. În acest sens, suntem mereu la curent cu ce își doresc utilizatorii, pentru a le oferi nu numai produse care să răspundă nevoilor lor, dar și experiențe memorabile în ceea ce privește relația cu brandul.

Citeste mai mult...

KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate

KFC The-Social-IncubatorKFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.

Citeste mai mult...

Educație financiară, în școală, prin programul Junior Achievement România, susținut de Raiffeisen Bank

infografic-RZB-2-1 1200x628

Raiffeisen Bank și JA România continuă programul de educație financiară în școli, oferindu-le elevilor o experiență completă de învățare prin: kit-uri educaționale gratuite și conținut de tipul learning by doing, pentru elevii din clasele 0-IV, și metode blended learning, care susțin învățarea în ritm propriu, prin instrumente clasice și resurse digitale, pentru elevii de liceu.

Citeste mai mult...

Garanti Bank finanțează cu 11 milioane de lei HEKA Hospital din Constanța

Bilge-DemirerGaranti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a acordat o finanțare de 11 milioane de lei unității medicale HEKA Hospital din Constanța. Finanțarea a fost acordată pe o perioadă de 10 ani, cu scopul transformării unei foste clădiri de birouri din centrul Constanței în primul spital privat din zona Dobrogei. Acesta deține un compartiment de primiri urgențe și își propune să atingă excelența în servicii extinse de chirurgie, si anume: chirugie generală, toracică, de ortopedie-traumatologie și laparoscopică.

Citeste mai mult...

Orange lansează platforma de responsabilitate socială "Pentru Mâine"

Pentru-Maine

Orange România lansează platforma de responsabilitate socială „Pentru Mâine”, şi reuneşte astfel toate proiectele de CSR sub o misiune comună, unitară, aceea de a inspira oamenii să facă, cu ajutorul tehnologiei, încă un pas spre transformările care îi așteaptă în viitor.

Citeste mai mult...

Programele de wellness pentru angajați, fundația pentru construirea employer branding

Raluca MihailaNe confruntăm cu o piață a forței de muncă extrem de dificilă și provocatoare, atât din punctul de vedere al angajatului, dar mai ales al angajatorului. Iar employer branding poate să ofere un avantaj competitiv real companiei, prin reputația sa în interiorul și în exteriorul companiei. Astfel, aspecte cheie precum retenția și atragerea angajaților cu potențial sau implicarea angajaților pot fi rezolvate extrem de eficient prin intermediul programelor de wellness.

Citeste mai mult...

Trenduri tehnologice în HR. În dialog cu Alexandru Aldoescu, Head of HR & General Affairs la Samsung Electronics România.

Alexandru Aldoescu

Ce presupune dezvoltarea tehnologică în HR şi ce impact are în domeniul resurselor umane

Ne aflăm într-un punct în care ritmul dezvoltării tehnologice este foarte dinamic și reprezintă una dintre caracteristicile ultimelor decenii. Evident, inovațiile tehnologice se regăsesc și la nivelul managementului resurselor umane.

Citeste mai mult...

Programul de granturi Raiffeisen Comunitati 2017 la start

Raiffeisen dreapta CSRA inceput a saptea editie a Programului de granturi „Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea. Educatia non-formala este vedeta acestei editii a programului, care se va incheia pe 15 septembrie cu 10 castigatori a cate 45.000 lei fiecare (10.000 euro, echivalent).

Citeste mai mult...

Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului

Sabina Stirb Samsung 2Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.

Citeste mai mult...

Lidl România investește pentru un viitor mai bun 770.000 euro în proiecte de educație și mediu

Vizual Lidl

Din 2011, de la intrarea pe piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu.

Citeste mai mult...

Elena Badea: Antreprenoriatul feminin, potențial sub-utilizat de creștere economică

POV Antreprenoriat-feminin

La mijocul anilor 2000, OECD a recunoscut antreprenoriatul feminin ca fiind un potențial sub-utilizat de creștere economică. Consemnarea diferențelor de gen în cazul antreprenoriatului nu mai este o ipoteză, ci o certitudine verificată prin studii relevante. Potrivit rezumatului din 2013 a documentului Women Entrepreneurship in OECD, probabilitatea de a deține o afacere este mai mare de 3 ori în cazul bărbaților decât în cazul femeilor.

Citeste mai mult...

Telekom Romania lansează ediţia 2016 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro

Teimplici.ro

Telekom Romania anunţă o nouă ediţie a proiectului Teimplici.ro, care se va concentra pe identificarea proiectelor implementate în comunităţi cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educaţie, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

Citeste mai mult...

Romancing the sponsor

Oana Dobre

Nu sunt foarte multe povești frumoase concretizate în relații de durată între companiile private și evenimentele sau proiectele culturale din România. Inconsecvența vine din ambele părți și nu e decât o reacție la nesiguranța care planează asupra oricărei inițiative și la mentalitatea care spune că totul e temporar și că trebuie să profiți acum de toate oportunitățile, pentru că nimeni nu știe dacă vor mai exista la anul.

Citeste mai mult...

Olympus susține echipa paralimpică a României la Rio

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, susține pentru a doua oară consecutiv echipa paralimpică română la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro, care au loc în perioada 7 – 18 septembrie 2016. Ca partener al Comitetului Național Paralimpic (CNP), Olympus continuă campania „Susținem Adevărații Învingători”, lansată în anul 2013.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de CSR pe anul 2015

Raiffeisen Bank a publicat astazi Raportul Anual de Responsabilitate Corporativa 2015. Cu titlul ,,Impreuna pentru un viitor sustenabil!”, raportul prezinta impactul investitiilor comunitare ale bancii, dar si resposnabilitatea fata de mediu, fata de produsele si serviciile oferite si managementul responsabil al economiilor clientilor bancii.

Citeste mai mult...

Un nou proiect După Noi: Coca-Cola HBC România anunţă începutul lucrărilor de amenajare eco-turistică în zona Cascadei Bigăr

Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, iniţiază - cu sprijinul Asociaţiei ViitorPlus şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița - un proiect important, care are ca obiective principale valorificarea potenţialului turistic şi protejarea cadrului natural din zona Cascadei Bigăr. Proiectul a apărut la iniţiativa unei echipe de angajaţi Coca-Cola HBC România din Timişoara care au propus companiei această idee spre finanţare.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP