21082018

Back Eşti aici:Home Articole

OMV Petrom oferă finanțări de peste 350.000 euro și consultanță pentru crearea de afaceri sociale

Mona Nicolici 3 dintre castigatorii editiei

OMV Petrom lansează cea de-a doua ediție Fabricat în Tara lui Andrei- competiția de afaceri sociale în care românii, cu sau fără experiență de business, își pot transforma în realitate ideile sau planurile de afaceri ce răspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale interesate se pot înscrie în perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.

Citeste mai mult...

ONG-urile cresc prin oameni. La fel și fondurile lor. O lecție de fundraising cu Cristiana Ionescu

Cristiana Ionescu 2De la vis la plan de acțiune drumul ONG-iștilor este plin de capcane. Lipsa de experiență, un număr mic de voluntari sau dificultatea  de a accesa fonduri sunt doar câteva dintre problemele curente pe care ei le întâmpină. Cristiana Ionescu, fundriser cu o experiență de peste 15 ani în mediul non-guvernamental, vorbește pentru PR Romania despre PR-istul nevoit să devină și friendriser și despre ce atuuri poate scoate acesta din mânecă.

Citeste mai mult...

Industria de PR prin lentilele evaluării. O întâlnire de neratat cu Katie Paine, Queen of Measurement – Bucureşti, 25 mai

Katie Paine 2

Katie Delahaye Paine, supranumită Queen of Measurement, conferenţiază în România pe 25 mai 2015, fiind invitata specială a conferinței Impactul PR-ului în business: investiție sau cheltuială?, organizată de GMP PR.

Citeste mai mult...

'Lucrurile bune nu se întâmplă peste noapte'- un mit spulberat!

Madalina Turza

Voluntariat pentru voluntariat este rețeta de succes a evenimentului Colab24, care a avut loc în acest weekend. Copywriteri, specialiști social media, PR-iști, designeri, developers și specialiști foto-video, cu toții au lucrat timp de 24 de ore, pro bono, la construirea unei noi imagini a Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități. Ideea acestui maraton de PR și comunicare a venit, după cum povestește chiar fondatorul ONG-ului eLiberare Design, Ryan Crozier, din piedicile pe care oamenii și le pun singuri, crezând că lucrurile bune nu se pot face de la o zi la alta.

Citeste mai mult...

Ana-Maria Onisei, OMA Vision: Umanitatea e întotdeauna cea care ne apropie

Ana Maria OniseiPR-istul de evenimente culturale înțelege, mai bine ca oricine, limita extrem de fluidă între artă și rigurozitate. Ana-Maria Onisei, consultant în comunicare la OMA Vision, ne povestește despre dilemele și capcanele acestei meserii, dar mai presus de toate, demontează mituri și ne provoacă la o altfel de înțelegere: relațiile publice culturale ca business. Domeniul se profesionalizează, fără să-și piardă din poezie.

Citeste mai mult...

Ce culoare are PR-ul? Un interviu cu pictorul Liviu Mihai

Liviu Mihai 2Azi desenăm un portret. O să-l pictăm prin cuvinte şi întrebările o să-i fie conturul. Dar pe al cui să-l facem? Dacă alegem chiar un artist plastic? Voi la cine vă gandiţi? PR Romania a ales la un personaj discret, dar plin de însemnătate prin ceea ce creează. Se numeşte Liviu Mihai, iar lumea în care el există este înconjurată de pensule, culori, şevalete şi acuarele. Ceea ce ne-a atras atenţia asupra lui este că nu rămâne prins printre tablouri şi nu lasă doar creaţiile să comunice pentru el. El încearcă să aducă inovaţia în meseria lui, să se adapteze noilor tendinţe şi să ţină cont de noile instrumente de promovare. Aflăm de la el ce rol are online-ul pentru un artist plastic sau dacă există o legătură între culori şi mesajele pe care vrea sa le transmită prin lucrările sale.

Citeste mai mult...

Incursiune în Muzeul Relațiilor Publice din New York

Raluca Mihalachioiu NYC

Se spune că oamenii care nu-și cunosc istoria, riscă să o repete. E posibil să fi găsit singurul univers în care repetarea trecutului să fie de bun augur: fascinanta noastră lume a PR-ului. Spun asta pentru că aplecarea către începuturile meseriei noastre, către campaniile “primordiale”, către personalitățile care au scris istorie poate să constituie o sursă de inspirație chiar și pentru lumea comunicatorilor de astăzi.

Citeste mai mult...

Cu Mihnea Ghilduş pe tărâmurile designului de produs. Despre puterea PR-ului în design

Mihnea Ghildus 2Un designer, trei cuvinte: inovaţie, curaj şi valoare socială. Mihnea Ghilduş, ‘gospodarul creativ’, aşa cum îi place să se prezinte, ne spune printre rânduri că tot ce îţi imaginezi poate fi transpus în realitate şi că designul este un stil de viaţă, nu doar o meserie. Interviul te face să depăşeşti graniţele realităţii şi să păşeşti în universul lui. Împreună vom afla cum comunică prin lucrările sale şi cum lumea lui prinde contur cu ajutorul instrumentelor de PR.

Citeste mai mult...

How can PR professionals wind up with an entire brain. In dialogue with David Rockland, Chairman AMEC (2)

rocklanddavidMost PR professionals recognize today the importance of measurement standards. Nevertheless, the practice looks a bit different. There is a quite big gap between good intention and action in this field, a good reason to interview one of the most remarkable leaders in this field – David Rockland, Ph.D., Partner and Managing Director, Ketchum Global Research & Analytics; CEO, Ketchum Change and Chairman, AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communications).

Citeste mai mult...

Film, comunicare şi voluntariat. În dialog cu Alexandra Burdulea, PR Manager Volunteers Fest

alexandra_burduleaCa om de comunicare în plină dezvoltare, consider că investiția în educație și dezvoltarea profesională este cel mai valoros cadou pe care îl putem oferi pentru construirea unei cariere de succes în această industrie – Alexandra Burdulea, Volunteers Fest.

Citeste mai mult...

Schimbare prin colaborare

veronica_fresneauSchimbare. Evoluţie. Revoluţie. Drepturi. Puterea celor mulţi. Trăim într-un secol douăzeci şi unu în care, aceste cuvinte sunt pe buzele multurora, în care, pentru unii, ele nu au rămas doar cuvinte, ci s-au transformat în fapte.

 

Citeste mai mult...

Omul poate minți, brandul nu. De vorbă cu Ştefan Liuţe, Storience

stefan_liuteŞtefan Liute surprinde prin rafinament, vastitatea ideilor şi abilitatea de a lua forma oricărui context, disecând atent probleme complexe şi aducându-le într-un registru accesibil. Un interviu despre “mesianism corporatist”, sofisticare şi inovaţie în branding, despre simţuri şi valorificarea acestora de către branduri, dar şi despre măsura în care oamenii pot minţi brandurile şi viceversa.

 

Citeste mai mult...

Persistă încă imaginea ONG-ului cerșetor. De vorbă cu Anca Năstase, Federația VOLUM

anca_nastaseAnca Năstase, director executiv al Federației VOLUM, este unul dintre acei profesioniști datorită cărora mediul ONG din România se distanțează de percepțiile create în societatea românească. Cu zâmbetul pe buze și plină de entuziasm, Anca mi-a vorbit despre importanța unei structuri organizaționale stabile, despre rolul oamenilor în pozițiile cheie dintr-un ONG și despre legea voluntariatului, un document esențial pentru mediul non-guvernamental din România.

Citeste mai mult...

Calitatea lobby-ului de la Bruxelles

dan_lucaRecent au fost publicate de cãtre APCO şi EurActiv rezultatele unui sondaj de opinie realizat pe un eşantion format din aproximativ 700 de lideri politici, directori din sectorul privat şi mass-media din Washington şi Bruxelles. Cercetarea a adunat punctele de vedere cu privire la 55 de asociaţii profesionale.

Citeste mai mult...

Înainte de "shitstorm". Sau despre cum tratăm reclamaţiile în social web

noriMult discutata schimbare la faţă a industriei de comunicare este în plină desfăşurare: în timp ce media clasice se confruntă cu greutăţi, digitalizarea comunicării continuă. Această evoluţie deschide noi orizonturi în comunicarea cu stakeholderii - pe care însă companiile nu prea îndrăznesc să le utilizeze. De multe ori se interpune teama unei confruntări publice cu critica.

Citeste mai mult...

Aventura antreprenorilor români în căutarea PR-ului

raluca_mihalachioiu_2Încă de la începuturile demersului meu antreprenorial din sfera relaţiilor publice m-am lovit cu o nesuferită periodicitate de “oameni de afaceri” români care au impresia că le ştiu pe toate. Ei ştiu cum stă treaba cu indicele la Bursă, ştiu de ce nu sunt medicamente în spitale, ştiu cum se schimbă mai bine şuruburile de la plăcuţa de la intrare şi, nu în ultimul rând, ştiu cum să-şi promoveze singuri companiile declarând sus şi tare ca ei nu au nevoie de o agenţie de PR.

Citeste mai mult...

Raluca Papanicoglu, Head of Communication TIFF: Punctul forte al TIFF şi al comunicării festivalului este selecţia de filme

raluca_papanicogluOrganizarea oricărui eveniment de amploare naţională presupune nu numai un efort managerial şi financiar, dar şi o adevărată provocare pentru strategia de comunicare. Festivalul Internaţional de Film Transilvania de anul acesta a însemnat 190 de filme din 53 de ţări şi aproape 400 de proiecţii care au adus peste 62.000 de spectatori plătitori. În cei doisprezece ani de existenţă, TIFF a devenit un brand recunoscut în România nu numai pentru calitatea programelor prezentate, ci şi pentru organizarea excelentă, atmosfera efervescentă şi multitudinea de evenimente, de la seminarii şi workshopuri până la concerte şi petreceri până în zori de zi.

Citeste mai mult...

Loredana Modoran, Editura ALL: Sunt cărţi pe care nu le promovăm în online, pentru că publicul lor nu este acolo

loredana_modoran“Internetul”, prin campaniile pe care le-am făcut - Donează citind, Cartea Călătoare, vALLuntar, ediţia I şi ediţia a II-a, ne-a oferit prilejul de a ne apropia de publicul nostru, de oamenii care citesc. Ne mândrim cu o comunitate de peste 400 de bloggeri şi cititori care vorbesc constant despre cărţile noastre, fac schimb de cărţi  ALL şi, foarte important, ne oferă feedback. Sunt foarte multe lucruri frumoase care se pot face online în domeniul editorial, chiar şi fără bugete, trebuie doar să ai un pic de curaj.

Citeste mai mult...

Toate-s vechi şi nouă toate

cafeneaua-vecheBucureştiul Optimist al lui Igu este o copiuţă. Se inspiră puternic din visele mele legate de acest oraş. Iar Cafeneaua Veche este parte a acestor vise.

Citeste mai mult...

Dialoguri necesare: mentorii din viaţa noastră. Oana Pellea – 51 de ani de mirări

oana_pelleaJoi, 23 mai, a avut loc evenimentul în cadrul căruia Oana Pellea a vorbit despre mentorii pe care îi merităm, criza de modele, proiect ce face parte din seria ‚Dialoguri necesare’, organizat de revista Cariere.

Citeste mai mult...

Oana Ioniţă Năsui: Cultura şi arta nu ar trebui scrise cu literă mare

oana_ionita_nasuiAşa cum se consideră normal să faci duş, să mănânci - baza piramidei, când zici "nu am mai fost şi noi la un film / hai la un film", dar dacă zici "nu am mai fost şi noi la un muzeu", sună aşa, high-level. Nici cultura, nici arta nu ar trebui să fie scrise cu literă mare, încă se mai face asta în România... tocmai datorită acestei ridicări pe soclu. Există şi problema aceasta a valorificării financiare, dacă vorbeşti de industrie sau bani în artă, zici că e blasfemie, sau vânzare culturală, pentru că artiştii sunt boemi etc. Nu văd de ce ar trebui să fie boemi. Sunt boemi pentru că nu au avut la şcoală cursul de „Economia artei”. (Oana Năsui)

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2