24062018

Back Eşti aici:Home Articole

Nu ignorati bloggingul!

De ce bloggerii stau pe bloguri? In conformitate cu cele mai recente studii pe acest subiect, desfasurate in parteneriat cu site-ul de cautare bloguri Technorati, 34% dintre bloggeri au raspuns ca ei participa pentru a avea o autoritate vizibila in domeniul lor de activitate.

Citeste mai mult...

Raportarea CSR ca mijloc de comunicare cu actionarii

Conform organizatiei “The Business in the community”, mai mult de jumatate din primele 250 de companii din lume alcatuiesc rapoarte pe tema problemelor mediului, in ceea ce priveste performanta etica si sociala.

Citeste mai mult...

Cum sa comunici într-o lume plina de neîncredere?

Globalizarea devine o realitate pentru profesia de Relatii Publice în România, iar acest lucru aduce cu sine o serie de diverse provocari. Iar o data cu globalizarea apar multe probleme majore de PR.

Citeste mai mult...

Secolul Responsabilitatii

In prezent, imaginea unei companii, identitatea sa corporatista au devenit de o importanta fundamentala. O organizatie trebuie sa manifeste transparenta si corectitudine; sa fabrici un produs de calitate nu mai este suficient.

Citeste mai mult...

Tipic feminin?

Din ce în ce mai multe femei se hotarasc pentru un job in PR. Se va ajunge oare prin aceasta la înlocuirea barbatilor de catre femei? Si oare activitatea de PR se va „deprecia” ca urmare a cresterii procentului de femei care lucreaza în domeniu?

Citeste mai mult...

Creativitatea diferentiaza prin seductie

Creativitatea nu se gaseste la chiosc. Ea se naste din lectura, educatie, imaginatie, talent, libertate interioara, atentie, experienta, calificare. Creativitatea face diferenta intre un eveniment bine realizat si unul memorabil.

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home                     

GMP logo 2      dccom LOGO nou site