18082017

Back Eşti aici:Home Articole

Mihaela Abagief, AVON: Noile tehnologii sunt un instrument și nu un scop. Lecția cea mai importantă e aceea că lucrăm pentru oameni ca noi

Mihaela AbagiefContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 10 alături de Mihaela Abagief, Sales Support Manager la AVON Cosmetics.

Citeste mai mult...

Andreea Pană, eMAG: Millennials ne provoacă să ieşim din tipare şi să comunicăm mai deschis, mai transparent, mai uman

Andreea PanaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 9 alături de Andreea Pană, Internal Communications Consultant la eMAG.

Citeste mai mult...

Raluca Ioana Ezaru, Telekom: În comunicarea internă, abordarea strategică este esenţială

Raluca EzaruEpisodul 8 al serialului nostru o are ca invitată pe Raluca Ioana Ezaru, Manager Comunicare Internă, Evenimente şi Responsabilitate Corporativă la Telekom România. Vorbim pe larg despre statusul comunicării interne, doza de agilitate de care are nevoie un comunicator intern, raportarea millennials la valorile corporatiste şi traducerea walk the talk în comunicarea internă. Îi multumim Ralucăi pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Magda Bunea, NESTworking: ‚Antrenează comunicarea, asigură-te că e în formă’

Magda BuneaContinuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 7 alături de Magda Bunea, o excelentă parteneră de dialog şi o „arhivă“ respectabilă în materie de coaching şi comunicare internă. Magda este unul dintre primii coachi din România, cu o experiență considerabilă în domeniul marketingului și relațiilor publice. A lansat acum doi ani un atelier de coaching în comunicare – ”NESTworking” – tocmai ținând seama de nevoia de a avea un instrument de implementare a coaching-ului ca bază a comunicării interne specifice culturilor organizaționale performante.

Citeste mai mult...

Andreea Brahastianu, CEZ Romania: Dacă în trecut vorbeam an de an despre noi trenduri în comunicarea internă, astazi vorbim zi de zi despre noi instrumente, aplicaţii, influenţatori şi gadgeturi

Andreea BrahastianuEpisodul 6 al serialului nostru o are ca invitată pe Andreea Brahastianu, Manager Comunicare Internă şi CSR la CEZ România. Vorbim pe larg despre evoluţia comunicării interne către un rol mai complex şi strategic de facilitator, influenţator, coach, partener al business-ului şi creator de dialog.

Citeste mai mult...

Anca Oreviceanu, Dacia și Grup Renault România: Generațiile foarte tinere aderă mai puțin la valori de tip tradițional, dar asta nu înseamnă că evită corporațiile

Anca Oreviceanu 2Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 5 alături de Anca Oreviceanu, Director Comunicare la Dacia și Grup Renault România. Îi mulţumim pentru participare şi deschidere.

Citeste mai mult...

Irina Stoltz, IBM Europe: Pe cât de rebeli în a sări peste ierarhii se afişează millennials la prima vedere, pe atât de vizibili sunt în mediul corporatist

Irina Stoltz 2Episodul 4 al serialului nostru o are ca invitată pe Irina Stoltz, Internal & Executive Communications Specialist la IBM Europe, Software. Vorbim despre reinventarea comunicării interne sub impactul tehnologiei, despre îmbinarea « soft skills » cu « coding skills » în jobul comunicatorului intern, despre raportarea millennials la valorile corporatiste şi traducerea walk the talk în comunicarea internă. Îi mulţumim Irinei pentru participare şi dialogul util.

Citeste mai mult...

Dana Bănuţă, OMV Petrom: Cred că tehnicile de segmentare şi abordare a publicului intern trebuie să fie mai versatile

Dana Banuta 2

Continuăm seria dialogurilor cu profesioniştii de comunicare internă. Astăzi, episodul 3 alături de invitata noastră – Dana Bănuţă, Head of Internal Communications Department la OMV Petrom. Îi mulţumim pentru participarea constantă la dezbaterile PR Romania.  

Citeste mai mult...

Ana-Ilinca Macri, BCR: Orice noutăţi ar apărea, dialogul faţă în faţă rezolvă orice nelămurire

Ana Ilinca Macri 2Episodul 2 al serialului PR România o are ca invitată pe Ana-Ilinca Macri, Şef Departament Comunicare Internă şi Identitate Organizaţională la Banca Comercială Română. Discutăm despre statusul comunicării interne ca disciplină de business, doza de agilitate cu care trebuie să se înarmeze un comunicator intern pentru a face faţă schimbărilor tehnologice, structurale şi de context, despre online şi offline în comunicarea internă şi evoluţia tehnicilor de segmentare a publicului intern. Îi mulţumesc Ilincăi pentru dialogul util şi agreabil.  

Citeste mai mult...

Carmen Ghiţă, Raiffeisen Bank: Comunicarea internă nu e pentru domnişoarele de pension: trebuie să fii tare şi să te ţii tare

Carmen Ghita 2

PR România lansează astăzi un serial despre statusul actual al comunicării interne ca disciplină de business. Vei descoperi în fiecare interviu subiecte interesante de reflecţie şi vei înţelege mai bine mecanismele şi pârghiile actuale ale acestei meserii. Partenerii noştri de dialog sunt, credem noi, unii dintre cei mai buni şi experimentaţi comunicatori interni din România. Am vrut să aflăm de la ei cam care mai este « oferta » specifică comunicării interne şi dacă anumite parţi considerate tradiţionale s-au diluat sau chiar au dispărut din aria de interes a comunicatorului intern.

Citeste mai mult...

#mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep

Ruxandra Vasilescu 3În  domeniul medical, ca și în viață, de altfel, revoluția nu comportă sensul de evoluție, de inovație, ci de răscoală, de răsvrătire, de revoltă. Rețeta electronică, cardul de sănătate sunt doar câteva revoluții digitale recente pe care le-a dus românul, fie el medic, fie el pacient, ca să se alinieze la best practice-urile globale și la efectele multiple ale acestei interacțiuni digitale. Pentru o medicină 2.0, care să inspire inovație și să expire sănătate, prin calitatea vieții pacientului, provocarea este: cum putem să aliniem profesioniștii în sănătate la trendul digital? Care sunt stimulii care le pot declanșa al 6-lea simț în materie de tehnologie?

Citeste mai mult...

Zece proiecte comunitare au câștigat câte un grant de 10.000 de euro în Programul de Granturi Raiffeisen Comunități 2015

Timisoara proiect castigator

Caştigătorii Programului de Granturi Raiffeisen Comunităţi 2015 sunt un spital, o instituţie de învăţătmânt si opt ONG-uri situate in Timișoara, Sibiu, Onești, Galați și București. Proiectele vizează domeniile: servicii sociale şi de sănătate (7) şi  ecologie urbane (3).

Citeste mai mult...

Raluca Costache, Superbrands: Când brandurile oferă transparență, consumatorii le răsplătesc cu implicare și susținere

Raluca CostacheConform studiului Superbrands, românii cred în brandurile care le oferă calitate, siguranță, autenticitate, sinceritate, respect, integritate, provocări inteligente și experiențe inovatoare. Acestea sunt câteva dintre cele douăsprezece atribute care definesc un Superbrand în România. De-a lungul celor șapte ediții ale programului, atributele unui Superbrand s-au menținut în mare parte – unele au pierdut din atenția maximă, precum moștenirea istorică, dar au fost înlocuite cu alte elemente precum capacitatea brandului de a inova, de a oferi experiențe, de a interacționa autentic și sincer cu consumatorii lui. Raluca Costache, Superbrands Programme Coordinator in Romania, ne oferă detalii despre atributele unui superbrand în România.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank - editia a cincea a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati

Raiffeisen Bank lanseaza a cincea editie a Programului de Granturi Raiffeisen Comunitati, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Concursul online de proiecte de responsabilitate sociala este primul de acest gen sustinut de o banca din Romania. In decizia de finantare, voturile publicului vor conta in proportie de 50%.

Citeste mai mult...

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa

Raiffeisen Bank a publicat Raportul de Responsabilitate Corporativa 2014 si l-a lansat in cadrul conferintei “Un impuls European pentru un mediu de afaceri curat: transpunerea Directivei privind raportarea non-financiara”. Raiffeisen Bank si Centrul Roman de Politici Europene(CRPE ) sustin impreuna transpunerea cat mai rapida a Directivei privind raportarea non-financiara (2014/95/UE), militand pentru transparenta si integritate in mediul de afaceri romanesc.

Citeste mai mult...

Creativ? Definitiv. Laudativ... imperativ!

Cristina Petcu

Și totuși, cine a întors mâna la spate adjectivului ăsta atât de încărcat de începuturi și l-a băgat în țarc de substantiv? Se prea poate că noi, industria de comunicare, ridicată pe umeri de accounți, îndrumată pe trasee de planneri și alimentată de sclipiri de creativi. Creativi... Dar hai să coborâm puțin cu picioarele la linia de start și să ne măsurăm, doar pentr-un moment, volumul avântului.

Citeste mai mult...

OMV Petrom oferă finanțări de peste 350.000 euro și consultanță pentru crearea de afaceri sociale

Mona Nicolici 3 dintre castigatorii editiei

OMV Petrom lansează cea de-a doua ediție Fabricat în Tara lui Andrei- competiția de afaceri sociale în care românii, cu sau fără experiență de business, își pot transforma în realitate ideile sau planurile de afaceri ce răspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale interesate se pot înscrie în perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.

Citeste mai mult...

ONG-urile cresc prin oameni. La fel și fondurile lor. O lecție de fundraising cu Cristiana Ionescu

Cristiana Ionescu 2De la vis la plan de acțiune drumul ONG-iștilor este plin de capcane. Lipsa de experiență, un număr mic de voluntari sau dificultatea  de a accesa fonduri sunt doar câteva dintre problemele curente pe care ei le întâmpină. Cristiana Ionescu, fundriser cu o experiență de peste 15 ani în mediul non-guvernamental, vorbește pentru PR Romania despre PR-istul nevoit să devină și friendriser și despre ce atuuri poate scoate acesta din mânecă.

Citeste mai mult...

Industria de PR prin lentilele evaluării. O întâlnire de neratat cu Katie Paine, Queen of Measurement – Bucureşti, 25 mai

Katie Paine 2

Katie Delahaye Paine, supranumită Queen of Measurement, conferenţiază în România pe 25 mai 2015, fiind invitata specială a conferinței Impactul PR-ului în business: investiție sau cheltuială?, organizată de GMP PR.

Citeste mai mult...

'Lucrurile bune nu se întâmplă peste noapte'- un mit spulberat!

Madalina Turza

Voluntariat pentru voluntariat este rețeta de succes a evenimentului Colab24, care a avut loc în acest weekend. Copywriteri, specialiști social media, PR-iști, designeri, developers și specialiști foto-video, cu toții au lucrat timp de 24 de ore, pro bono, la construirea unei noi imagini a Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități. Ideea acestui maraton de PR și comunicare a venit, după cum povestește chiar fondatorul ONG-ului eLiberare Design, Ryan Crozier, din piedicile pe care oamenii și le pun singuri, crezând că lucrurile bune nu se pot face de la o zi la alta.

Citeste mai mult...

Ana-Maria Onisei, OMA Vision: Umanitatea e întotdeauna cea care ne apropie

Ana Maria OniseiPR-istul de evenimente culturale înțelege, mai bine ca oricine, limita extrem de fluidă între artă și rigurozitate. Ana-Maria Onisei, consultant în comunicare la OMA Vision, ne povestește despre dilemele și capcanele acestei meserii, dar mai presus de toate, demontează mituri și ne provoacă la o altfel de înțelegere: relațiile publice culturale ca business. Domeniul se profesionalizează, fără să-și piardă din poezie.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site