18022019

Back Eşti aici:Home Articole

2% pentru Samusocial din România

logo_samusSamusocial din România este, fără îndoială, una dintre cele mai speciale organizaţii pe care am avut ocazia să le cunosc. Ei sunt cei care, fără prejudecăţi ieftine, văd într-o persoană de pe stradă un OM şi se comportă ca atare, lucru care nouă, celor care îi privim deseori cu dispreţ, ne pare ciudat. Dincolo de fiecare om al străzii este o poveste, iar Samusocial ascultă povestea şi caută soluţii. Mai ştiţi pe cineva care face asta în România?

Citeste mai mult...

Zbateri şi dezbateri într-ale brandingului. În dialog cu Aneta Bogdan, Brandient

aneta_bogdanDacă ar fi să-l reducem la o formulă rapid integratoare, interviul de faţă poate fi citit şi ca inventar al problemelor societăţii româneşti. Centrat îndeosebi pe problemele şi oportunităţile brandingului autohton, el clarifică, într-o manieră alertă şi sintetică, câteva dintre realităţile care au transformat România de azi într-o naţiune fără viziune, fără proiecte, fară speranţă. Fericirea este dificil de atins atunci când nu ai speranţă, spune Aneta. Relaţia noastră cu România este una de nefericire: nu ne putem mândri cu a fi romani, dimpotrivă – trebuie să „cheltuim” mai mult, să ne straduim mai tare, individual, în faţa celorlalţi cetăţeni ai lumii, fiindcă nu avem ajutorul unei naţiuni cu o imagine impecabilă şi convingătoare în lumea de azi.

Citeste mai mult...

2% pentru SOS Satele Copiilor România

logo_sos_satele_copiilorSOS Satele Copiilor România este una dintre cele mai experimentate organizaţii din mediul non-guvernamental, fiind înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău, oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere ( Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Grădiniţe SOS, Maşină cu Jucării, Tabăra Socială, Proiecte Educaţionale).

Citeste mai mult...

2% pentru Ecopolis

ecopolisM-a surprins plăcut mesajul Irinei de la Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis şi chiar m-a făcut să reflectez la ideea că sunt unii oameni care trebuie să se ocupe şi de partea aceasta mai puţin roz, cu veştile proaste, cum spunea Irina. Ecopolis este a doua organizaţie din domeniul mediului din campania PR România, 2% pentru cauza ta.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Învingem Autismul

invingem_autismul_logo

Când am văzut emisiunea lui Cătălin Ştefănescu despre autism, Asociaţia Învingem Autismul era deja înscrisă în campanie. Dar acea ediţie din Garantat 100% m-a impresionat nu numai prin felul în care o mână de oameni încearcă să schimbe sistemul medical şi preconcepţiile despre autism, dar mai ales puterea celor două invitate (Andreea Sorescu, preşedinte Asociaţia Învingem Autismul şi Iolanda Sztrelenczuk - responsabil financiar al Asociatiei Autism - Baia Mare) de a povesti despre ceea ce noi, ceilalţi, preferăm să nu vorbim pentru că discuţiile despre autism ne scoate din starea de comfort. Îmi face plăcere să vă recomand astăzi Asociaţia Învingem Autismul.

Citeste mai mult...

2% pentru HOSPICE Casa Speranţei

hospiceHospice Casa Speranţei este una dintre cele mai mari organizaţii din România, atât ca experienţă în mediul non-guvernamental, dar şi ca misiune. Hospice a fost înfiinţată la Braşov, în anul 1992, la iniţiativa britanicului Graham Perolls, cu scopul introducerii şi dezvoltării serviciilor specializate de îngrijire pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. Este prima unitate de acest fel din România şi centru de excelentă pentru Europa de Est, în domeniul îngrijirii paliative. 

Citeste mai mult...

2% pentru Centrul de Excelenţă Clinică Baylor

sigla-baylorAm fost foarte surprinsă să primesc o recomandare de la un om pe care îl admir pentru performanţele sale - înotătorul Răzvan Florea, ambasadorul campaniei de 2% pentru Centrul de Excelentă Clinica Baylor.

Citeste mai mult...

2% pentru YouthBank Bucureşti

Dacă săptămâna trecută v-am propus o organizaţie studenţească, de data aceasta vă recomandăm o organizaţie care are la bază mediul liceal. La baza conceptului YouthBank stă faptul că ţinerii sunt cei care vor modela viitorul. Paradoxal însă, oportunităţile lor de a modela prezentul nu sunt întotdeauna prezente. Astfel, potenţialul tinerilor, creativitatea şi energia lor sunt valorificate de societate doar parţial.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia REACT

logo_reactCu povestea de astăzi atingem sferă sănătăţii, una sensibilă pentru toată lumea - Asociaţia REACT, cunoscută pentru campanii de mare impact în societatea civilă, ca “Dăruieşte din inimă” sau „O viaţă poate depinde de ţine!” (cursuri de prim ajutor în situaţii de urgenţă şi atragerea atenţiei asupra efectelor negative ale folosirii abuzive a numărului de urgenţă 112).

Citeste mai mult...

RCA obligatorie la 12 luni! Evaluarea comunicarii interne

raluca_bobDe la felul de „combustibil” necesar bunului mers al unei organizaţii, la viteza cu care se implementează schimbarea, toate rezultă în urma unei atente investigaţii a motoraşelor interne. Altfel spus, o sănătoasă urcare pe rampă a atelajului, măcar o dată pe an, ţine de igiena necesară în orice companie.

Citeste mai mult...

2% pentru Serviciul de Ajutor Maltez în România

logo_maltez

Urmăresc de câţiva ani bun mediul non-guvernamental din România şi aveam sentimental că am o părere destul de bine conturată despre acest domeniu. Ei bine, campania aceasta m-a învăţat că nici nu am idee câte mai am de învăţat. Dincolo de organizaţiile mari, pe lista campaniei (listă care devine tot mai lungă) se află ONG-uri minunate a căror activitate nu este atât de vizibilă, din varii motive. Cea mai frumoasă surpriză de până acum este Serviciul de Ajutor Maltez în România, despre care recunosc că nu ştiam mai nimic. Nu mică mi-a fost mirarea când am descoperit ce lucruri frumoase fac oamenii aceştia.

Citeste mai mult...

2 % pentru AIESEC Braşov

logo-aiesecNu numai că este prima organizaţie studenţească înscrisă în campanie, dar este şi una dintre organizaţiile cu experienţă în mediul non-guvernamental. AIESEC este cea mai mare reţea de studenţi din lume, cu peste 60 000 de membri din 110 ţări şi teritorii. Datorită specificului ei de organizaţie nonpolitică, independentă şi non-profit, AIESEC este interesată în problemele globale, activităţi de leadership şi management. Astăzi vă propun una dintre filialele acestei organizaţii - AIESEC Braşov.

Citeste mai mult...

2% pentru Fundaţia Principesa Margareta a României

fpmrHristos a înviat! Sper că vacanţa de Paşte să vă fi găsit alături de cei dragi. Continuăm campania dedicată redirecţionării celor 2% din impozitul pe venit cu o organizaţie tare dragă mie. Poate pentru că sunt o mare admiratoare a monarhiei, poate pentru că mi se pare minunată varietatea de programe oferite de organizaţie sau poate doar pentru că îi port un respect deosebit ASR Principesei Margareta a României.

Citeste mai mult...

Etica şi social media

dan_lucaPosibilităţile de creare a unei identităţi în cadrul platformelor de socializare lasă loc celor care din lipsă de ocupaţie sau din rea voinţă se dau drept altceva decât ceea ce sunt în realitate. Este vorba de o problemă de etică până la urmă, care nu ar trebui să apară, dar totuşi, pagini false de profil pot să influenţeze greşit imaginea unei persoane.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundaţia Cuvântul Întrupat - Galaţi

sigla_cuvantul_intrupatSunt foarte bucuroasă de interesul acordat aceastei campanii iniţiată acum o lună. Lista de aşteptare este deja destul de lungă, dar ne vom mobiliza astfel încât toate poveştile să fie publicate în timp util.

Citeste mai mult...

Au Relaţiile Publice un rol strategic? Da, dar să le spună cineva şi practicienilor

aurelian_horja_2Relaţiile Publice sunt văzute mai curând ca având o dimensiune tactică decât una strategică pentru că multe atribuţii au fost delegate de către companii şi organizaţii unor agenţii de profil. Deşi este un lucru excelent, având în vedere experienţa acestora, această externalizare a serviciilor nu se poate face oricum. De exemplu, alegerea unei persoane în acest departament pe alte criterii decât cele profesionale poate duce la dezastre. Uneori dezastrele sunt evitate tocmai prin prezenţa profesioniştilor din agenţii.

Citeste mai mult...

Limba ascuţită a tehnologiei

anda-copaceanuInovaţia în tehnologie este de necontestat. În fiecare zi se anunţă noi şi noi produse şi sisteme revoluţionare, toate asociate cu un beneficiu concret, acela de a face viaţa mai uşoară, mai frumoasă sau mai bogată în experienţe. Tehnologiile sunt astăzi motorul schimbărilor sociale, prin alterarea comportamentelor, a gândirii, a memoriei, cât şi prin faptul că ele produc, fără doar şi poate, o cantitate considerabilă de cuvinte şi concepte noi.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta

salvati-deltaEste reconfortant să citesc toate recomandările primite în cadrul campaniei... după organizaţiile prezentate, din mediul social şi cultural, este timpul pentru o organizaţie ecologică. Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta este o organizaţie non-guvernamentală înfiinţată în mai 2004, în scopul protejării Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării. În cei opt ani de activitate, s-au impus prin acţiuni susţinute de advocacy pe probleme ecologice şi au demonstrat prin rezultate concrete că pot oferi soluţii problemelor majore cu care se confruntă Delta Dunării.

Citeste mai mult...

Tehnologiile viitorului: ce ne rezervă 2012

veronica_nicolae_2Trăim într-o lume în continuă transformare şi nu este uşor să faci previziuni. Sincer, nici nu îmi propun. Ceea ce îmi doresc este să putem avea inteligenţa şi starea de spirit pentru a şti, bineînţeles nu cu certitudine, unde ne îndreptăm în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin toate informaţiile şi uneltele pe care le avem la dispoziţie, astăzi chiar avem o astfel de capacitate.

Citeste mai mult...

2% pentru Asociaţia SOS Infertilitatea

sosi_grupÎndraznesc să spun că echipa Asociaţiei SOS Infertilitatea îmi este tare dragă. Unul dintre primele interviuri pe care le-am realizat pentru PR România a fost cu Raluca Bonzi, coordonatoarea asociaţiei, şi de atunci urmăresc cu mare interes activitatea lor. Poate pentru că este una dintre puţinele organizaţii care a reuşit să schimbe legi şi mai ales, mentalităţi. Şi până la urmă, asta înseamnă să schimbi lumea.

Citeste mai mult...

2 % pentru Fundatia Pentru Voi Timişoara

fundatia-pt-voiDupă aproape două săptămâni de campanie şi patru poveşti despre oameni frumoşi care fac bine, dar mai ales după atât de multe recomandări de alţi oameni şi proiecte incredibile, simt că această iniţiativă îşi găseşte rostul în peisaj...

Citeste mai mult...

Parteneri

 RZB nou    Lidl-Logo 4C   Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black          banca transilvania logo 2